Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFrench inhale

French inhale

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#1
wie weet hoe je french inhale doet
Je weet wel dat de rook naar je neus gaat wat Snoopdogg wiz khalifa enz doen
Wil het wel kunnen maar lukt me gewoon niet :coldsweat:
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf nooit gedaan maar de manier is: stop de joint is je neusgat, en druk vervolgens dat neusgat zachtjes dicht.

Met je andere hand druk je je andere neusgat dicht. Nu hoef je alleen nog maar door je neus te gaan ademen.

En om het je nog makelijker te maken, doe gewoon hem na:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom zou je dat willen?
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee niet do
HardcoreGabber zei:
Zelf nooit gedaan maar de manier is: stop de joint is je neusgat, en druk vervolgens dat neusgat zachtjes dicht.

Met je andere hand druk je je andere neusgat dicht. Nu hoef je alleen nog maar door je neus te gaan ademen.

En om het je nog makelijker te maken, doe gewoon hem na:
Klik om te vergroten...
Nee niet door je neus
Dat het uit ke mond naar je neus gaat
Zoals wiz en Snoopdogg het hier doen om deze foto
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je neemt een hijs in je mond, inhaleert niet, en dan doe je alleen mond open zonder uit mond te ademen, en adem je rustig door je neus in. De rook stijgt dan vanzelf omhoog je mond uit en je neus in.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
SanneBanne zei:
Je neemt een hijs in je mond, inhaleert niet, en dan doe je alleen mond open zonder uit mond te ademen, en adem je rustig door je neus in. De rook stijgt dan vanzelf omhoog je mond uit en je neus in.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik dan echt vreselijk ga niezen, hoesten en proesten :tearsofjoy::tearsofjoy:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik deed het toen ik 14/15 was, vond dat zo enorm stoer... hahaha
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#8
SanneBanne zei:
Je neemt een hijs in je mond, inhaleert niet, en dan doe je alleen mond open zonder uit mond te ademen, en adem je rustig door je neus in. De rook stijgt dan vanzelf omhoog je mond uit en je neus in.
Klik om te vergroten...
Dan krijg je niet eens THC binnen als je niet inhaleert
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#9
SanneBanne zei:
Ik deed het toen ik 14/15 was, vond dat zo enorm stoer... hahaha
Klik om te vergroten...
Hahaha stoer vindt ik het niet vindt het gewoon geinig om een keertje te doen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Koes zei:
Dan krijg je niet eens THC binnen als je niet inhaleert
Klik om te vergroten...
Jawel, je trekt de rook via je neus je longen in en blaast uit door je mond of neus.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is me beetje gelukt nog niet zo goed
Was op omdat ik blow met me raam open en me jonkos bij het raam paf dan kan je geen Trucjes doen door de wind
Maar hoef het niet persee te kunnen wou het gewoon een Keer doen lol :tongueout::tonguewink::stoned::smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."