Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 vraagjes spacecake

2 vraagjes spacecake

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga aanstaande vrijdag voor het eerst spacecake doen. Nu vroeg ik me alleen af of ik spacecake beter op een nuchtere maag kan nemen, of bijvoorbeeld na het avond eten.

Ik ben een ervaren blower, blow al lang en regelmatig. Is het verstandig om tijdens het wachten tot de space cake werkt, om een jointje te roken?

-HardcoreGabber
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
HardcoreGabber zei:
Nu vroeg ik me alleen af of ik spacecake beter op een nuchtere maag kan nemen, of bijvoorbeeld na het avond eten.
Klik om te vergroten...
Beter een nuchtere maag, dat zorgt ervoor dat het sneller en heftiger inwerkt. Spacecake duurt op een nuchtere maag vaak al minstens 1 a 1,5 uur voordat je iets merkt, met een volle maag wordt dat eerder 2 a 3 uur.

HardcoreGabber zei:
Ik ben een ervaren blower, blow al lang en regelmatig. Is het verstandig om tijdens het wachten tot de space cake werkt, om een jointje te roken?
Klik om te vergroten...
Verstandig is het sowieso niet bij je eerste keer space cake, als je eenmaal wat vaker space cake hebt gedaan kun je beter inschatten of dat goed gaat of niet. Sowieso gaat spacecake veel sterker qua effect zijn dan je gewend bent van blowen, plus dat doseren ook nog eens vrij lastig is en je weet nog niet zo goed hoe je erop reageert. Dus beter wacht je gewoon even geduldig tot je de piek van de spacecake bereikt hebt en dan kun je altijd nog besluiten om erbij te blowen.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat psychedelibee zegt.
Vind spacecake erg onderschat, zeker als je ervaring hebt met blowen en - logischerwijs- geneigd bent te denken dat het enigszins vergelijkbaar is. Dat is het imho absoluut niet. Ik zou dus zeker niet gaan blowen in afwachting op het effect. Door dat effect van die spacecake zelf kan je nl echt wel blown away raken. En daarbij belangrijk: effect kan echt paar uur op zich laten wachten... geduld! ( en ook niet de cake naast je laten staan en zonder dat je het doorhebt nog een halve cake wegtikken... been there, niet grappig...)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
stomme eend zei:
En daarbij belangrijk: effect kan echt paar uur op zich laten wachten... geduld! ( en ook niet de cake naast je laten staan en zonder dat je het doorhebt nog een halve cake wegtikken... been there, niet grappig...)
Klik om te vergroten...
Haha ja typische beginnersfout. Ik had mijn eerste keer in ongeduld nog 2 extra plakken op, toen het eenmaal binnenkwam dacht ik dat dood ging. Dat is echt niet leuk inderdaad.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Haha ja typische beginnersfout. Ik had mijn eerste keer in ongeduld nog 2 extra plakken op, toen het eenmaal binnenkwam dacht ik dat dood ging. Dat is echt niet leuk inderdaad.
Klik om te vergroten...
Ha, jups, ik lag ook opgebaard op mijn kamer na die paar plakjes ....
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat ze hierboven zeggen indd, kan er niks meer aan toevoegen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
stomme eend zei:
Ha, jups, ik lag ook opgebaard op mijn kamer na die paar plakjes ....
Klik om te vergroten...
Dit! Echt ik lag ook opgebaard doodstil op de bank. Elke beweging of gedachte aan beweging maakte me vreselijk beroerd. Ik heb het daarna nog 2x met veel minder gedaan waarvan 1x hasjmelk. Ook bij lagere dosering word ik er niet lekker van. Ik kan er gewoon niet tegen. Het is niet mijn ding en heb het dan ook afgezworen.
Doe idd rustig aan en begin met weinig en wacht lang genoeg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."