Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet Ontwendingverschijnsels

Wiet Ontwendingverschijnsels

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi
Ik blow al ene tijdje dagelijks paar Weken.
Denk iets meer dan een maand.
Heb vroeger wel dagelijks geblowt.
Maar ben overgestapt naar het weekend.
Maar het sluipte er steeds vaker in.
Tot ik dagelijks weer opnieuw begon te Blowen.
Dus gisteren kon ik niet blowen was met me Ouders en we waren iets gaan doen dus te Laat thuis om te gaan blowen anders kom ik De volgende dag me nest niet uit om te Gaan werken.
Maar merk dat ik me vandaag enorm rot Voel , Helft van de dag echt heel moe geen Eetlust leeg gevoel schacherijnig Stemmingswisselingen etc.

Dus vroeg me af kan je na 1 dag niet Blowen al ontwenningsverschijnselen Hebben? Terwijl ik nu veel minder blow dan Vroeger toen ik dagelijks blowde.
Draai ze wat dunner dan vroeger.
En veel minder nu maar een grammetje.
En soms 2.
Terwijl ik vroeger standaard 2 gram rookte
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
RomanIglo zei:
Hoi
Ik blow al ene tijdje dagelijks paar Weken.
Denk iets meer dan een maand.
Heb vroeger wel dagelijks geblowt.
Maar ben overgestapt naar het weekend.
Maar het sluipte er steeds vaker in.
Tot ik dagelijks weer opnieuw begon te Blowen.
Dus gisteren kon ik niet blowen was met me Ouders en we waren iets gaan doen dus te Laat thuis om te gaan blowen anders kom ik De volgende dag me nest niet uit om te Gaan werken.
Maar merk dat ik me vandaag enorm rot Voel , Helft van de dag echt heel moe geen Eetlust leeg gevoel schacherijnig Stemmingswisselingen etc.

Dus vroeg me af kan je na 1 dag niet Blowen al ontwenningsverschijnselen Hebben? Terwijl ik nu veel minder blow dan Vroeger toen ik dagelijks blowde.
Draai ze wat dunner dan vroeger.
En veel minder nu maar een grammetje.
En soms 2.
Terwijl ik vroeger standaard 2 gram rookte
Klik om te vergroten...

Ik ben geen expert op het gebied van ontwenning, maar heb wel de nodige ervaring met blowen en stoppen met blowen en hoe ik erover denk is dat het niet zozeer ontwenningsverschijnselen zijn, maar de drang om jezelf te verdoven en de zucht naar een roes. Door te blowen raak je in een soort zorgeloze roes. Wanneer je heel vaak blowt draait het zich als het ware om. Je rookt dan niet meer om je relaxed te voelen, maar om je niet on-relaxed te voelen omdat je gewend bent op bepaalde tijdstippen stoned te zijn. Bepaalde activiteiten worden met blowen geassocieerd. Die verstoorde eetlust kan ermee te maken hebben dat je gewend bent om te eten tijdens een vreetkick. Wanneer je deze dus niet meer krijgt heb je ook minder honger.

Blowen verslapt je spieren en maakt je loom en sloom. Tegelijkertijd verandert het je denkvermogen en je beleving van de wereld om je heen. Er zitten altijd negatieve bij effecten aan blowen, en hoe vaker je blowt hoe meer deze negatieve effecten op de voorgrond treden.

Het is een leuke drug om te gebruiken, mits sporadisch, maar beslist geen wondermiddel om je altijd lekker te voelen. Geen enkele drug is perfect, elke drug heeft nare bijwerkingen, en wiet heeft dat ook.
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#3
BasvanHoven zei:
Ik ben geen expert op het gebied van ontwenning, maar heb wel de nodige ervaring met blowen en stoppen met blowen en hoe ik erover denk is dat het niet zozeer ontwenningsverschijnselen zijn, maar de drang om jezelf te verdoven en de zucht naar een roes. Door te blowen raak je in een soort zorgeloze roes. Wanneer je heel vaak blowt draait het zich als het ware om. Je rookt dan niet meer om je relaxed te voelen, maar om je niet on-relaxed te voelen omdat je gewend bent op bepaalde tijdstippen stoned te zijn. Bepaalde activiteiten worden met blowen geassocieerd. Die verstoorde eetlust kan ermee te maken hebben dat je gewend bent om te eten tijdens een vreetkick. Wanneer je deze dus niet meer krijgt heb je ook minder honger.

Blowen verslapt je spieren en maakt je loom en sloom. Tegelijkertijd verandert het je denkvermogen en je beleving van de wereld om je heen. Er zitten altijd negatieve bij effecten aan blowen, en hoe vaker je blowt hoe meer deze negatieve effecten op de voorgrond treden.

Het is een leuke drug om te gebruiken, mits sporadisch, maar beslist geen wondermiddel om je altijd lekker te voelen. Geen enkele drug is perfect, elke drug heeft nare bijwerkingen, en wiet heeft dat ook.
Klik om te vergroten...

Snap je man.
Maar het begon al in de ochtend toen ik na Werk ging voelde me zo verot terwijl ik alleen In de avond blow.
Maar merk inderdaad dat ik elke dag ( Avond )
In een soort van roes leef.
Ook als me vrienden bijvoorbeeld niet kunnen Dan ga ik maar in de Coffeeshop Chillen of ga Ik naar de Coffeeshop en blow ik in me 1ntje Op een bankje of als het nog niet zo laat is ga Ik thuis smoken want me ouders waarderen Dat niet zo erg als ik dat door de weeks thuis Doe meestal doe ik het dan op het balkon.
Maar inderdaad zodra ik vrij van werk ben Kom thuis en als ik gegeten heb heb ik maar 1 Doel stoned worden en weekends helemaal.
Maar wist niet dat de bijwerkingen zo erg waren als ik het blowen Perongeluk oversla.
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoop dat je nu je lesje hebt geleerd en niet meer het blowen per ongeluk een dagje overslaat!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
chipmunk zei:
Ik hoop dat je nu je lesje hebt geleerd en niet meer het blowen per ongeluk een dagje overslaat!
Klik om te vergroten...
:tilttearlaugh::tearsofjoy::fearscream:
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#6
chipmunk zei:
Ik hoop dat je nu je lesje hebt geleerd en niet meer het blowen per ongeluk een dagje overslaat!
Klik om te vergroten...

Ja heb er wel van geleert haha.
Maar was al best wel laatje’s en moest de de De dag erna weer vroeg op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."