#1
Hey DrugsForum,
Ik zit dus soortvan ergens mee.
De eerste keer dat ik ging blowen was met een paar oude schoolvrienden voor een feestje.
We gingen vantevoren naar buiten en gingen ergens afgelegen een wietje roken en kort daarna wat hasj.
Ik was vantevoren redelijk zenuwachtig. Het werd mijn eerste keer. Ik had mijn oude schoolvrienden lang niet meer gezien, maar had altijd een goede band met ze. Ik voelde me niet 100% op m'n gemak, maar het was gewoon oké.
Dus nu denk je, oke? Wat is het probleem?
Nadat ik die wiet en hasj had gerookt (via mn longen) gebeurde er vrij weinig. Tuurlijk ik verwachte niet dat ik ging trippen ofzo en andere kleuren ging zien, maar ik voelde me gewoon lichter in m'n hoofd. That's it. Ik was niet bang of angstig. Maar ik was ook niet heel blij en vrolijk. Maar gewoon zoals daarvoor. Geen lachkicks, niks bijzonders. Gewoon een beetje licht in mijn hoofd.
Toen 2e keer dat ik ging blowen was met een vriend. Buiten school. Voelde me gewoon op m'n gemak en we deden het om gewoon een beetje chill en rustig te zijn. Het was wiet deze keer. Naja, gewoon wat lichter in m'n hoofd. Niet blij of angstig. Gewoon zoals daarvoor. Het was ook niet dat ik me gewoon chill voelde, ik voelde me gewoon normaal. Ik heb altijd gehoord dat ik btw goed rook, dus ik denk niet dat het daar aan ligt.
Toen 3e keer, was met een paar vrienden voor een optreden van Jacin Trill.
Ik voelde me gewoon op m'n gemak bij ze en had er best zin in. We gingen hasj roken. Maarja, je raadt het al; Niks speciaals. Gewoon wat lichter in m'n hoofd. En tijdens het optreden was ik gewoon normaal. Ook geen vreetkick ofzo. Gewoon zoals ik me normaal gedraag. Ik vond het ook niet zo super leuk. Gewoon zoals normaal (jezus hoevaak zeg ik dit wel niet). Een uurtje later hadden we nog wat wiet gerookt maar daar was ook weer niks speciaals aan. Ik werd ook niet meer stoned of high van. Als ik dat eigenlijk wel was.
Heeft iemand hier een verklaring voor? Tips? Oplossingen?
Ik heb nu een zakje hasj 2 gram gekocht en zou graag echt een leuke ervaring willen hebben.
Ik zit dus soortvan ergens mee.
De eerste keer dat ik ging blowen was met een paar oude schoolvrienden voor een feestje.
We gingen vantevoren naar buiten en gingen ergens afgelegen een wietje roken en kort daarna wat hasj.
Ik was vantevoren redelijk zenuwachtig. Het werd mijn eerste keer. Ik had mijn oude schoolvrienden lang niet meer gezien, maar had altijd een goede band met ze. Ik voelde me niet 100% op m'n gemak, maar het was gewoon oké.
Dus nu denk je, oke? Wat is het probleem?
Nadat ik die wiet en hasj had gerookt (via mn longen) gebeurde er vrij weinig. Tuurlijk ik verwachte niet dat ik ging trippen ofzo en andere kleuren ging zien, maar ik voelde me gewoon lichter in m'n hoofd. That's it. Ik was niet bang of angstig. Maar ik was ook niet heel blij en vrolijk. Maar gewoon zoals daarvoor. Geen lachkicks, niks bijzonders. Gewoon een beetje licht in mijn hoofd.
Toen 2e keer dat ik ging blowen was met een vriend. Buiten school. Voelde me gewoon op m'n gemak en we deden het om gewoon een beetje chill en rustig te zijn. Het was wiet deze keer. Naja, gewoon wat lichter in m'n hoofd. Niet blij of angstig. Gewoon zoals daarvoor. Het was ook niet dat ik me gewoon chill voelde, ik voelde me gewoon normaal. Ik heb altijd gehoord dat ik btw goed rook, dus ik denk niet dat het daar aan ligt.
Toen 3e keer, was met een paar vrienden voor een optreden van Jacin Trill.
Ik voelde me gewoon op m'n gemak bij ze en had er best zin in. We gingen hasj roken. Maarja, je raadt het al; Niks speciaals. Gewoon wat lichter in m'n hoofd. En tijdens het optreden was ik gewoon normaal. Ook geen vreetkick ofzo. Gewoon zoals ik me normaal gedraag. Ik vond het ook niet zo super leuk. Gewoon zoals normaal (jezus hoevaak zeg ik dit wel niet). Een uurtje later hadden we nog wat wiet gerookt maar daar was ook weer niks speciaals aan. Ik werd ook niet meer stoned of high van. Als ik dat eigenlijk wel was.
Heeft iemand hier een verklaring voor? Tips? Oplossingen?
Ik heb nu een zakje hasj 2 gram gekocht en zou graag echt een leuke ervaring willen hebben.