#1
Okeee, ik blow sinds oktober misschien 1 of 2 keer per maand, ik heb dit altijd als erg fijn ervaren en ervaarde wiet altijd al wel heftiger dan andere mensen dat deden,
Nu heb ik ongeveer een maandje geleden voor het eerst MDMA gebruikt, compleet onverantwoorde, veel te hoge dosis. ook erg psychedelische ervaring (300MG) https://drugsforum.nl/threads/eerste-keer-xtc-beste-ervaring-van-mijn-leven.64387/
De ochtend daarna hebben we nog wat geblowd, maar daarna heb ik niet meer geblowd, tot di9 weekend.....
Dit weekend heb ik een aantal jointjes gerookt met een vriend, maar elke keer gewoon een jointje gedeeld en wanneer we weer nuchter werden weer, normale dosissen voor mij en mn minitolerance dan, .4 of .5 grams jointjes delen, ik had toen al full on visuals, patronen die een beetje over de wereld heen lagen, toen we tv aan t kijken waren leek t alsof de hele kamer hier omheen veranderde, etc
Ik had weer wat wiet dus gisteravond besloot ik een jointje te draaien, denk ongeveer .4 er in, normaal zou ik zon joint altijd samen roken, maar ik besloot dat ik wel eens voor een wat zwaardere dosis kon gaan en dit toch gewoon in 1 keer op te roken,
Ik heb de hond uitgelaten, jointje opgerookt, loop weer naar binnen, begroet snel ff mn ouders en loop door, en met dat ik ga zitten op mn stoel besef ik hoe ver ik weg ben, ik zit op mn stoel met mn armen op het bureau en dat voelt als een veilig plekje, voor de rest is t alsof de hele wereld hier omheen raast, alsof ik in een zware sneeuwstorm zit of zoiets, ik heb voortdurend periodetjes van "mini-egodeath" waar ik echt helemaal wegsmelt en mn besef verlies om weer terug te komen daarna,
En dan merk ik mn harstlag op, ik heb altijd gelachen om mensen die denken dat ze dood gaan aan wiet (Doe niet zo dom, je weet dat t niet kan, dat is genoeg) Maar nu snap ik t helemaal, mn hart ging op zn minst 150BPM, waarschijnlijk meer, ik keek in de spiegel en mn hart sloeg als een gek in mn borst, zo hard dat het er gewoon eng uitzag, met dat ik hier bewust van werd ging t suizende geluid van de hartslag mn hele realiteit vullen en had ik echt t idee dat ik doodging, het voelde alsof mn hart elk moment kon knappen, gelukkig zat ik in een discord met wat mensen die me kalmeerden en tips gaven
Nadat ik mn hartslag weer een beetje onder controle had ben ik gaan liggen en van mn high gaan genieten, ik had full on closed eye visuals, compleet mn gevoel voor coordinatie kwijt, t voelde echt alsof ik door de ruimte heen wentelde.
Deze high is ook echt minstens 4 uur aangehouden, daarna ben ik in slaap gevallen
Ik neem aan dat deze verandering komt door die dose MDMA, je hoort mensen vaker zeggen dat wiet anders is na psychedellics, t is heftig, wel leuk, maar ik weet niet of ik hier nou heel blij mee ben, de experience is leuk maar ik hoef niet echt te trippen elke keer dat ik blow, misschien gaat t ook wel weer over......
Stay safe!
Nu heb ik ongeveer een maandje geleden voor het eerst MDMA gebruikt, compleet onverantwoorde, veel te hoge dosis. ook erg psychedelische ervaring (300MG) https://drugsforum.nl/threads/eerste-keer-xtc-beste-ervaring-van-mijn-leven.64387/
De ochtend daarna hebben we nog wat geblowd, maar daarna heb ik niet meer geblowd, tot di9 weekend.....
Dit weekend heb ik een aantal jointjes gerookt met een vriend, maar elke keer gewoon een jointje gedeeld en wanneer we weer nuchter werden weer, normale dosissen voor mij en mn minitolerance dan, .4 of .5 grams jointjes delen, ik had toen al full on visuals, patronen die een beetje over de wereld heen lagen, toen we tv aan t kijken waren leek t alsof de hele kamer hier omheen veranderde, etc
Ik had weer wat wiet dus gisteravond besloot ik een jointje te draaien, denk ongeveer .4 er in, normaal zou ik zon joint altijd samen roken, maar ik besloot dat ik wel eens voor een wat zwaardere dosis kon gaan en dit toch gewoon in 1 keer op te roken,
Ik heb de hond uitgelaten, jointje opgerookt, loop weer naar binnen, begroet snel ff mn ouders en loop door, en met dat ik ga zitten op mn stoel besef ik hoe ver ik weg ben, ik zit op mn stoel met mn armen op het bureau en dat voelt als een veilig plekje, voor de rest is t alsof de hele wereld hier omheen raast, alsof ik in een zware sneeuwstorm zit of zoiets, ik heb voortdurend periodetjes van "mini-egodeath" waar ik echt helemaal wegsmelt en mn besef verlies om weer terug te komen daarna,
En dan merk ik mn harstlag op, ik heb altijd gelachen om mensen die denken dat ze dood gaan aan wiet (Doe niet zo dom, je weet dat t niet kan, dat is genoeg) Maar nu snap ik t helemaal, mn hart ging op zn minst 150BPM, waarschijnlijk meer, ik keek in de spiegel en mn hart sloeg als een gek in mn borst, zo hard dat het er gewoon eng uitzag, met dat ik hier bewust van werd ging t suizende geluid van de hartslag mn hele realiteit vullen en had ik echt t idee dat ik doodging, het voelde alsof mn hart elk moment kon knappen, gelukkig zat ik in een discord met wat mensen die me kalmeerden en tips gaven
Nadat ik mn hartslag weer een beetje onder controle had ben ik gaan liggen en van mn high gaan genieten, ik had full on closed eye visuals, compleet mn gevoel voor coordinatie kwijt, t voelde echt alsof ik door de ruimte heen wentelde.
Deze high is ook echt minstens 4 uur aangehouden, daarna ben ik in slaap gevallen
Ik neem aan dat deze verandering komt door die dose MDMA, je hoort mensen vaker zeggen dat wiet anders is na psychedellics, t is heftig, wel leuk, maar ik weet niet of ik hier nou heel blij mee ben, de experience is leuk maar ik hoef niet echt te trippen elke keer dat ik blow, misschien gaat t ook wel weer over......
Stay safe!