#1
ik wil niemand in problemen brengen, maar sinds ik geen wiet meer rook ben ik aan het bakken.
de olie scheelt me natuurlijk veel werk.
ik vraag me trouwens wel af of 250 doseringen niet een beetje te veel is om te kopen, na een jaartje begint de kwaliteit volgens mij echt te minderen.
de olie scheelt me natuurlijk veel werk.
ik vraag me trouwens wel af of 250 doseringen niet een beetje te veel is om te kopen, na een jaartje begint de kwaliteit volgens mij echt te minderen.