Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBloedgroep en wiet

Bloedgroep en wiet

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
ArvidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeft je bloedgroep invloed op het effect van wiet? Ikzelf heb bloedgroep AB+ en heb altijd zeer nare ervaringen als ik onder invloed ben. Alsof ik mijn hersencellen voel afsterven.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij gebruik je dan teveel.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#3
omschrijf het gevoel van afstervende hersencellen?
A
ArvidLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik krijg constant korte schokjes in mijn hoofd, mijn benen en armen hebben een constante tinteling en mijn speeksel wordt schuim, zelfs al bij 1 trekje.

Ik heb nog maar rond de 15 keer wiet geprobeerd over een periode van anderhalf jaar. Dit was steeds een helse ervaring. Om de zoveel weken geef ik het nog een kans maar telkens opnieuw is dit een onaangename ervaring. Vaak deed ik maar 1 trekje.

Dit anderhalf jaar had ik ook vaak het gevoel dat ik dommer was geworden en dat is volgens mij ook zo. Vroeger was ik altijd de eerste van de klas maar nu kan ik geen zin meer lezen zonder die te moeten herlezen. (ondertussen ben ik 18 , )

Ik zit al een tijdje met het idee om een hersenscan te laten doen want ik heb een voorgevoel dat er meer aan de hand is.

Ik weet ook niet 100% zeker of wiet hier de oorzaak van is.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Arvid zei:
Ik krijg constant korte schokjes in mijn hoofd, mijn benen en armen hebben een constante tinteling en mijn speeksel wordt schuim, zelfs al bij 1 trekje.

Ik heb nog maar rond de 15 keer wiet geprobeerd over een periode van anderhalf jaar. Dit was steeds een helse ervaring. Om de zoveel weken geef ik het nog een kans maar telkens opnieuw is dit een onaangename ervaring. Vaak deed ik maar 1 trekje.

Dit anderhalf jaar had ik ook vaak het gevoel dat ik dommer was geworden en dat is volgens mij ook zo. Vroeger was ik altijd de eerste van de klas maar nu kan ik geen zin meer lezen zonder die te moeten herlezen. (ondertussen ben ik 18 , )

Ik zit al een tijdje met het idee om een hersenscan te laten doen want ik heb een voorgevoel dat er meer aan de hand is.

Ik weet ook niet 100% zeker of wiet hier de oorzaak van is.
Klik om te vergroten...
Dit zijn geen normale verschijnselen van wiet.
Is je wiet gewoon bij de coffeeshop gehaald?

Verder bij twijfel altijd naar de dokter gaan als je ergens klachten over hebt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Arvid zei:
Ik heb nog maar rond de 15 keer wiet geprobeerd over een periode van anderhalf jaar. Dit was steeds een helse ervaring. Om de zoveel weken geef ik het nog een kans maar telkens opnieuw is dit een onaangename ervaring. Vaak deed ik maar 1 trekje.
Klik om te vergroten...

Waarom blow je dan überhaupt als het nooit leuk is? Beter stop je dan gewoon.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Schokjes in je hersenen, oftewel brainzapps, zijn neurologisch van aard en komen veelvuldig voor na XTC misbruik. Van wiet heb ik nog nooit gehoord dat het voor soortgelijke klachten zorgt in ieder geval.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."