Voel je iets als je cbd weed rookt.
Bv zware benen of voel je iets lichaamlijk.
Mvg olivier
#2
nee je voelt niks
#3
Ga het niet roken voor het effect want dan zit je mis. Het helpt bij bepaalde klachten en bij mij met adhd geeft het wel een bepaalde rust in de drukte. Het haalt de scherpe kanten van de rush in mijn hoofd. Maar echt high of stoned ofzo ga je er echt niet van worden.
Opmerkelijk meer vragen over cbd wiet. Voor de belgen is het wel es leuk om de smaak van wiet te proeven zonder het high effect. Alhoewel de thc de smaak nog sterker maakt.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.