#1
Hoi,Bedankt allemaal voor de geruststellende reacties. Ik heb 5 ampullen gekregen waar 25000 IU inzit en nog een herhaalrecept voor nog een keer 5. Ik kan s'avonds echt niet in slaap komen en het lijkt wel of mijn hoofd en hart in sluimermodus staan. Hopelijk slaan de ampullen aan waardoor ik wat minder rusteloos ben over de gehele dag. Ik ben erachter gekomen dat een collega van mij ook hetzelfde mee heeft gemaakt, we gaan samen ervoor
Heb je iemand in je naaste omgeving waarmee je hier over kunt praten, denk aan collega's/vrienden/overige familie. Heb zelf ook wel eens mindere periodes gehad, niet zoals dit maar bij mij hielp het altijd heel erg om contact te zoeken met de mensen die het dichtst bij me staan.