Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoofd vol en dan blowen

hoofd vol en dan blowen

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ervaar dit 0,0 zou wel iets met tolerantie te maken hebben. Ook nooit zo iets ervaren wel ooit stemmen gehoord bij mijn eerste jonko. Ben ook meer een gezeligheid smoker lekker borreltje erbij heerlijk.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsychedelicMagic zei:
Hebben jullie ook weleens dat zo om de 2/3 maand je hoofd vol zit. Dat je dan een blowtje rookt en later tot een aantal inzichten komt? Inzichten die op het juiste moment komen en misschien wel de reden waarom je hoofd zo overvol zat? dat je in die maanden niet toe bent gekomen om te reflecteren, dat dit je hoofd vol maakte en dat het blowen een reflectiemoment uitlokte?
Klik om te vergroten...
100 procent!

Soms lijkt het eerst een bad trip te worden, maar inmiddels weet ik heel goed naar die dwingende reflectie te kijken en zie ik zaken vanuit een ander, zachter perspectief (ik ben normaal gesproken vrij hard voor mezelf en mijn omgeving).

Dan kom ik er altijd wel uit met mijn gedachten en daarna valt er na zo'n 30-60 minuten een fantastische innerlijke rust over me heen.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#3
precies wat ik ook ervaar :) ik denk dat voor mij om de twee maanden een lichte dosis paddo's (mexicaantjes) misschien wat beter is voor mijn longen. Heb het idee dat het reflectieve voortkomt uit de mix van tabak en hasj. Van hasj boter ga ik actief trippen en is het ook veel meer lichamelijker. ik ben alleen geen fan van tabak en roken ivm de mogelijke schadelijke gevolgen daarvan... Ben hard mijn best aan het doen om ditzelfde effect in nuchtere toestand met free-associatief schrijven en telmeditatie te bereiken.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsychedelicMagic zei:
precies wat ik ook ervaar :) ik denk dat voor mij om de twee maanden een lichte dosis paddo's (mexicaantjes) misschien wat beter is voor mijn longen. Heb het idee dat het reflectieve voortkomt uit de mix van tabak en hasj. Van hasj boter ga ik actief trippen en is het ook veel meer lichamelijker. ik ben alleen geen fan van tabak en roken ivm de mogelijke schadelijke gevolgen daarvan... Ben hard mijn best aan het doen om ditzelfde effect in nuchtere toestand met free-associatief schrijven en telmeditatie te bereiken.
Klik om te vergroten...

Pure wiet/hasj vapen bevalt mij prima, en is minder slecht voor je lichaam aangezien geen tabak nodig is. :)
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ja.. maar als ik blow dan zie ik het leven zo negatief dat het dan weer een zo'n opluchting is als het voorbij is dat ik er weer tegenaan kan 😝
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hebben jullie ook weleens dat zo om de 2/3 maand je hoofd vol zit. Dat je dan een blowtje rookt en later tot een aantal inzichten komt? Inzichten die op het juiste moment komen en misschien wel de reden waarom je hoofd zo overvol zat? dat je in die maanden niet toe bent gekomen om te reflecteren, dat dit je hoofd vol maakte en dat het blowen een reflectiemoment uitlokte?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."