#1
Ik ervaar dit 0,0 zou wel iets met tolerantie te maken hebben. Ook nooit zo iets ervaren wel ooit stemmen gehoord bij mijn eerste jonko. Ben ook meer een gezeligheid smoker lekker borreltje erbij heerlijk.
100 procent!Hebben jullie ook weleens dat zo om de 2/3 maand je hoofd vol zit. Dat je dan een blowtje rookt en later tot een aantal inzichten komt? Inzichten die op het juiste moment komen en misschien wel de reden waarom je hoofd zo overvol zat? dat je in die maanden niet toe bent gekomen om te reflecteren, dat dit je hoofd vol maakte en dat het blowen een reflectiemoment uitlokte?
precies wat ik ook ervaarik denk dat voor mij om de twee maanden een lichte dosis paddo's (mexicaantjes) misschien wat beter is voor mijn longen. Heb het idee dat het reflectieve voortkomt uit de mix van tabak en hasj. Van hasj boter ga ik actief trippen en is het ook veel meer lichamelijker. ik ben alleen geen fan van tabak en roken ivm de mogelijke schadelijke gevolgen daarvan... Ben hard mijn best aan het doen om ditzelfde effect in nuchtere toestand met free-associatief schrijven en telmeditatie te bereiken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."