Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad trip wiet

Bad trip wiet

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
smileysLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, laat ik mij even voorstellen. Ik ben Hugo ik ben 16 jaar en blow nu ongeveer een half jaar. Heb inmiddels al aardig wat ervaring en weet ook wel goed de effecten. Nou laat ik beginnen bij de dag. Gisteren had ik een normale schooldag ik ging normaal de lessen in enzovoort, totdat de pauze begon ik en mijn vrienden blowen vaak in de pauze ( ja ik weet het het is niet het slimste wat je kan dan) maargoed toen aantal hijsjes gehad van verschillende joints met hash en met wiet. Ik was aardig stoned daarna nog niks aan de hand gewoon de lessen gevolgd prima nou de 2de pauze zelfde alleen toen iets minder geblowd. Toen ik in het laatste lesuur zat voelde ik me niet meer stoned was weer nuchter, dus ik ging alvast naar buiten want een vriend van mij zou nog een joint ophalen met wiet en tabak erin. Ik dus wachten hij komt aan met de joint, dus ik neem er veel hijsjes van en ging prima was heel erg stoned maar toen de joint bijna op is wou mijn vriend mij een shotje geven met het laatste beetje van de joint. Een shotje is dat de gene die het shotje geeft de joint met de tip bij zijn tanden doet en dan doe jij je handen op zijn mond en dan blaast hij al het rook in je mond. Dat had ik dus gedaan ik heeeel erg veel hoesten, en ik moest eventjes zitten dus ik ging zitten op me fiets en het ging steeds erger. Ik zat op me fiets me gezicht voelde steeds warmer ik kreeg het heeel warm ik voelde me niet lekker waar ik zat/stond ik keek nog even neer op de grond of ik daar kon zitten maar het was nat. Me vrienden vroegen “hugo gaat het wel??” Ik zeg “mwahh ik voel me een beetje raar” ik werd duizeliger en het werd steeds erger ik begon helemaal te trillen en mijn vrienden zagen mij helemaal heen en weer gaan met de fiets, wat ik zelf niet door had. En toen begon alles waziger te worden ik bleef maar trillen ik kon niet staan. Ik zei tegen mijn vrienden “boys ik ga bad het gaat niet goed” dus zei zeiden “kom ga even zitten”
Maar dat kon ik niet dus ze tilden mij beide op en zette me rustig neer tegen een muurtje waar ik wel lekker zat. Een vriend van mij had nog net 1euro voor water dus rende naar school om water uit het apparaat te halen. In de tussentijd stak de andere vriend van mij een stukje papier in de fik en ik moest zeg maar uitleggen wat er met het papier gebeurde zodat ik helder bleef. Dat ging wel goed ik zag hoe het van wit naar zwart ging en dat als hij blies dat het sneller ging. De vriend die bij me was gebleven moest snel iets vragen aan iemand die langskwam dus gaf hij mij een opgevoerde aansteker om mee te spelen zodat ik niet buiten bewustzijn kwam of iets. Uiteindelijk kwam de jongen met drinken terug en ik had geen dorst maar dronk toch wel een beetje het ging steeds beter maar was nog steeds heel verweg. Volgens mijn vrienden was ik extreem wit en waren me lippen paars ik had het ook in een keer weer koud maar ik voelde me wel beter. Daarna ben ik weer even op gaan staan en moest ik me boeken nog ophalen. Nou dat gedaan ik voelde me wel nog heel high maar het erge was voorbij. Dit was mijn slechtste ervaring met wiet tot nu toe. Ik wou dit even delen heeft iemand anders ook iets soortgelijks gehad? Bedankt alvast voor de reacties.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bibberen en beven heb ik wel vaak. Draaierig word vooral van tabak. Wazig zien heb ik nog nooit gehad.

Het bibberen en beven is alleen negatief als je het eng vind. Ik vind het niet eng en als ik me ontspan word ik er extreem euforisch van. Zeker als ik me dan in mezelf keer en mijn ademhaling diep en lang laat gaan.

Als ik daaierig of misselijk word van wiet dan ga ik even plat leggen en mij ontspannen en dan trekt het altijd vrij snel weg. Dat heb ik eigenlijk alleen als ik met een bong iets te veel rook naar binnen heb gekregen. Of een te grote haal van een tabak joint.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 5 jaar geleden een bad trip op wiet gehad na jaren zonder problemen te roken. Nooit meer lol aan wiet gehad en ook wel vaak blijven proberen
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#4
blowen kan voor lage bloedsuiker zorgen en dan word je bleek en ga je trillen. beter eet je dan een snicker
s
smileysLid
01-01-2024, 00:00
#5
PsychedelicMagic zei:
blowen kan voor lage bloedsuiker zorgen en dan word je bleek en ga je trillen. beter eet je dan een snicker
Klik om te vergroten...
Ja dat kan wel kloppen aangezien ik sowieso al een lage bloeddruk heb dankjewel voor de reactie!
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#6
hey Hugo, ik blow nu zo'n 5 jaar en wat jij beschrijft heb ik ook een aantal keer meegemaakt. (vooral in de beginperiode).

zelf dacht ik eerst altijd dat het puur de wiet was die mij zo liet voelen, tegenwoordig denk ik dat de tabak die wordt meegerookt een grote rol speelt in het ontstaan van zo'n bad trip. Ik weet het alleen niet zeker.

als ik jou was zou ik nu niet bang worden dat dit elke keer gaat gebeuren want de kans is gewoon heel klein. maar blow natuurlijk niet meer dan je denkt aan te kunnen.

Verder wil ik nog even zeggen dat jouw vrienden heel goed gehandeld hebben, zoals jou neerzetten, water halen en afleiden met vuur.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."