Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn er nog liefhebbers wiet gruis?

Zijn er nog liefhebbers wiet gruis?

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RakataLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er nog liefhebbers van wiet gruis net als ik. Ik haal altijd bij een vaste coffeeshop balletjes gruis. Helemaal schoon pure thc in me joint.

deel jullie ervaring:

Waar halen jullie je gruis?
Hoe goed is het?
Weke prijs?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rakata zei:
Waar halen jullie je gruis?
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of het voor shops ook geldt, maar het benoemen van verkooppunten is hier verboden.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
MetalGuy zei:
Ik weet niet of het voor shops ook geldt, maar het benoemen van verkooppunten is hier verboden.
Klik om te vergroten...
Reclame maken mag niet en prijzen noemen ook niet...
Dus overbodig topic denk ik.

Ot dan maar.
Ik spaar het op in men grinder en soms rol ik een joint met de thc , maar dat is geen gruis dat je kan kopen.

Vroeger in de azul kocht ik wel eens "gruis" maar dat was de low budget weed..
Geen toppen , gewoon onderste van de zak tegen dumpprijs.
Shop is al jaaaaaaaren gesloten.
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerder zelden hebben ze gruis bij de shop om de hoek. Volgens mij is gruis het beste van alles een beetje. Prijs/kwaliteit verhouding iig zeer goed.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gruis is interessant om er wietolie van te maken...alleen ik wil geen thc meer gebruiken.
Die tijden zijn passé.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rakata zei:
Hoe goed is het?
Klik om te vergroten...
Niet
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
In het verleden dikwijls es gruis gekocht omdat het spotgoedkoop was of er wel ok uit zag. Kwam meestal dat niet in de buurt van mooie volle knoppen oproken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij onze shop noemen ze gruis Kabouter Wiet. Omdat het net geen wiet is endus voor kabouters/beginners.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
☝️No no no

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."