#1
ik heb een vraag en dit is belangrijk voor me dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb anderhalf week geleden een paar jointjes gerookt en ik moet over 3 dagen naar duitsland. Zouden ze mij hiervoor kunnen pakken want ik las dat de maximale dosering in duitsland 1ng/ml thc is. Iemand hier ervaring mee of die er verstand van heeft. Want ik heb al eerder een boete van 750euro gevangen. Wil dit niet weer.