Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb een vraag en dit is belangrijk voor me dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb anderhalf week geleden een paar jointjes gerookt en ik moet over 3 dagen naar duitsland. Zouden ze mij hiervoor kunnen pakken want ik las dat de maximale dosering in duitsland 1ng/ml thc is. Iemand hier ervaring mee of die er verstand van heeft. Want ik heb al eerder een boete van 750euro gevangen. Wil dit niet weer."