#1
Mja... Ik vind wiet daar dus eigenlijk totaal ongeschikt voor. Aan de ene kant is het licht/semi-psychedelisch, maar aan de andere kant is het ook verdovend en aan weer een andere kant geeft het je een lichte roes van "alles is wel fijn zo".En inderdaad, alcohol verdoofd & bij wiet word je bijna geforceerd om je angsten aan te kijken, de shit die omhoog komt kun je niet onderdrukken, het word onderdeel van de high en gaat pas weg als je het aankijkt en accepteert dat het er is
Ik probeer te mediteren en zelfreflecteren op zowat alle middelen die ik gedaan heb, maar wiet is imo een waardeloze tool hiervoor. Het voelt in het moment soms alsof je echt iets doet, maar daarna lig je weer met je rivella en borrelnootjes onderuit gezakt als een slome zak op de bank te verteren.
Dan imo voor dat doel veel beter echte psychedelica pakken of een entactogeen als mdma of 6-apb. Of gewoon helemaal nuchter.