#1
Kort gezegd is mijn vraag: prul of prima ?
Ik ben een niet roker. Incidenteel doe ik wel eens sociaal mee, tegen beter weten in. Krijg namelijk weinig werkzame stof binnen maar hoest wel de longen uit m'n lijf.
Ik vermoed dat een vaporizer voor mij een alternatief kan zijn. Die Top-Vapors VP110 of VP500 ook ?
Ik ben een niet roker. Incidenteel doe ik wel eens sociaal mee, tegen beter weten in. Krijg namelijk weinig werkzame stof binnen maar hoest wel de longen uit m'n lijf.
Ik vermoed dat een vaporizer voor mij een alternatief kan zijn. Die Top-Vapors VP110 of VP500 ook ?