Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTop-Vapor VP110 / VP500

Top-Vapor VP110 / VP500

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kort gezegd is mijn vraag: prul of prima ?

Ik ben een niet roker. Incidenteel doe ik wel eens sociaal mee, tegen beter weten in. Krijg namelijk weinig werkzame stof binnen maar hoest wel de longen uit m'n lijf.

Ik vermoed dat een vaporizer voor mij een alternatief kan zijn. Die Top-Vapors VP110 of VP500 ook ?
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toch er eentje gekocht. De prijs is vergelijkbaar met een grammetje weed (naar blijkt - coffeeshops hebben de prijzen flink verhoogd tov guldentijdperk) Thuis blijkt dat de stekker bedoeld is om in Engeland/UK in te pluggen. Dus nog steeds niet kunnen proberen.

Off topic: gisteren voor het allereerst een merkbare dosis THC binnengekregen: wow ! Ik kon met twee ogen tegelijk kijken, 3D effect.
Voor het allereerst dat ik realiteit en wat er in mijn hoofd gebeurde niet uit elkaar kon houden.

Wel erg mooie beelden in mijn hoofd opgebouwd uit wat mijn ogen kennelijk zagen !
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is dit een vaporizer of THC vape? Ik heb zelf alleen ervaring met de Arizer Solo II maar die kost toch wat meer dan een grammetje, toch 100% de aanschaf waard.
L
Lindsay BridgesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het klinkt alsof je vraagt of de omschrijving van de Nederlandse vlag "prul of goed" is. Als dat het geval is, zou ik zeggen dat de beschrijving "goed" is, omdat het kort en nauwkeurig uitlegt hoe de Nederlandse vlag eruit ziet en welke symbolen erachter staan.

* Modknip: geen links naar websites plaatsen om reclame te maken *
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lindsay Bridges zei:
Het klinkt alsof je vraagt of de omschrijving van de Nederlandse vlag "prul of goed" is. Als dat het geval is, zou ik zeggen dat de beschrijving "goed" is, omdat het kort en nauwkeurig uitlegt hoe de Nederlandse vlag eruit ziet en welke symbolen erachter staan.

* Modknip: geen links naar websites plaatsen om reclame te maken *
Klik om te vergroten...

Ik snap geen hout van je reactie, maar het laatste deel leek verdacht veel op reclame maken en de tekst inclusief link zijn dus ook verwijderd. Dit is niet toegestaan op het forum.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#6
BelowTheFlow zei:
Toch er eentje gekocht. De prijs is vergelijkbaar met een grammetje weed (naar blijkt - coffeeshops hebben de prijzen flink verhoogd tov guldentijdperk) Thuis blijkt dat de stekker bedoeld is om in Engeland/UK in te pluggen. Dus nog steeds niet kunnen proberen.

Off topic: gisteren voor het allereerst een merkbare dosis THC binnengekregen: wow ! Ik kon met twee ogen tegelijk kijken, 3D effect.
Voor het allereerst dat ik realiteit en wat er in mijn hoofd gebeurde niet uit elkaar kon houden.

Wel erg mooie beelden in mijn hoofd opgebouwd uit wat mijn ogen kennelijk zagen !
Klik om te vergroten...
Welke vaporisator heb je gekocht en heb je al een eurostekker eraan of een UK/euro adapter?
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kocht de top-vapor VP500.

Direct daarna kocht ik een grammetje weed, maar meegenomen naar de afspraak waar ik voor het eerst een effect van THC ervoer. (niet door het te roken maar door het ingeblazen te krijgen).
Intussen van een vriend die ik het verhaal vertelde, een gram hash gekregen (achter gelaten door een B&B gast). Identificeerbar en van een goed bekend staande (op toeristen gerichte dus dure) bron.

Sorry, @Hippie Langwaus, maar nog geen adapter (wel meerdere in mijn opgeslagen inboedel, maar die moet ik in z'n geheel afroepen - geen plek voor).
Zuinig als ik ben schrik ik er voor terug om weer een extra adapter te kopen als de verzendkosten veel hoger zijn dan de losse aanschafprijs. Nog niet in de reële wereld gevonden
Spoiler: Zuinig, hoezo, ik ?
Want ik huur wel zonder tweede gedachte een locker op een festival of feestje. The mind works in mysterious ways.
K
Kleine BosbeerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ken die toestellen niet, maar als ik in de reviews lees dat er plastic in contact komt met het verwarmingselement, dan vermoed ik dat je goedkope brol gekocht hebt. Nu goed, voor wat die verdampers kosten, kan je moeilijk degelijke kwaliteit verwachten. Hopelijk inhaleer je de dampen niet van het smeltende plastic.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben benieuwd naar de reviews.
Kennelijk heb ik zelf niet goed genoeg gezocht.
Sinds gisteren heb ik een verloopstekker. Nog niet gebruikt wegens darm-malaise. Jouw reactie komt dus nog op tijd 👍
K
Kleine BosbeerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ach, voor weinig geld heb je een toestel dat wel zal doen waar het voor gemaakt is: kruiden verdampen en u stoned maken. Of het toestel het meest efficiënt is en of het lang zal meegaan, betwijfel ik.. maar misschien is de kwaliteit ondertussen verbeterd. Hou het gewoon wat in 't oog en zodra je wat verdachts merkt zoals smeltend plastic: weggooien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."