#1
Klopt maar soms en of voor sommige is het niet anders dan kiezen uit 2 of drie kwade. Ik koos voor wiet ipv niet slapen of medicatie. Gelukkig heb ik mijn gebruik nooit opgevoerd tot problematisch gebruik. Maar dat kan niet iedereen zeggen natuurlijk.Totdat je slaapmedicatie nodig hebt om überhaupt te kunnen slapen.. volgens mij is dat namelijk ook een groter probleem bij veel mensen dan dat we denken
Blijft klote, hoe dan ook als je een slechte slaper bent.