Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchade/herstel na een relapse

Schade/herstel na een relapse

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
Redbull020Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Is de gym ook een soort van verslaving voor je?
Dan ook uitkijken dat je daar niet in door slaat
Klik om te vergroten...
Hele grote verslaving grootste die ik heb.
Naast me cafeïne dan natuurlijk.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Redbull020 zei:
Dat gaat na tijdje dus ook weer weg huh?
Klik om te vergroten...

Natuurlijk.
Voelen dat het er is. Weten dat dat mag maar ook realiseren dat het weg gaat / erbij hoort.


Redbull020 zei:
en dat het tijdens het blowen gedempt was wat heerlijk was trouwens.
Klik om te vergroten...

Dat heerlijke gevoel moet je niet teveel aan denken.
Dat geeft weer een verlangen waar je niks mee kan.
Anders zit je overmorgen weer met een tippie tussen je lippie :)

Hoef je met die gym niks als het ook zo verslavend voor je is?
R
Redbull020Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kordie zei:
Natuurlijk.
Voelen dat het er is. Weten dat dat mag maar ook realiseren dat het weg gaat / erbij hoort.
Klik om te vergroten...
Dat is idd het beste om er mee om te gaan 💯
Kordie zei:
Dat heerlijke gevoel moet je niet teveel aan denken.
Dat geeft weer een verlangen waar je niks mee kan.
Anders zit je overmorgen weer met een tippie tussen je lippie :)
Klik om te vergroten...
Klopt thanks voor de tip zal er niet meer te veel aan denken , Hebben geen zin dat ik weer met een tippie tussen me lippie zit.


Kordie zei:
Hoef je met die gym niks als het ook zo verslavend voor je is?
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je precies met hoef je met die gym niks?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Redbull020 zei:
Wat bedoel je precies met hoef je met die gym niks?
Klik om te vergroten...

Sporten is goed, maar het moet niet door slaan (erg verslavend zijn).
Dat blijf je namelijk je verslavingsgen voeden, welliswaar niet door blowen maar door te actief sporten.
Wellicht is het goed om hier een soort van middenweg in te vinden. Wellicht kan een hulpverlener je adviseren hierin.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Probeer het los te laten en zie het gewoon aan voor wat het is. Met de dag. Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen als je gestopt blijft. Maar je loopt je zelf helemaal gek te maken nu en het houd je constant bezig. Das het laatste wat je moet doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."