Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"stop er mee nu het nog kan en zet die dame uit je hoofd sterkte"
"beste ikke hier mijn persoonlijke ervaring ,ik hoop dat er wat aan heb ik kwam er pas in de 5e maand van mijn zwangerschap achter dat mijn man gebruikte ,toen wilde ik eigelijk gelijk al weg gaan maar ja liefde maakt blind en hoop doet leven he hij beloofde het niet meer te doen en ik trapte daar in tot ik van mijn 2 dochter ging bevallen kwam ik er achter dat hij het weer deed ofte wel hij had het al die tijd goed verborgen vanaf toen werdt te situatie alleen maar erger hij begon te stelen plunderde onze bankrekeningen ook de kinder spaarpotten maakte overal schulden en loog dat hij het zelf geloofde ik ben met hem naar verschillende instanties geweest zelfs 2x per week door weer en windt zijn urine persoonlijk weggebracht voor controle maar helaas bogon hij steeds weer te gebruiken en meestal na zon periode van gebruiken waren we gemiddeld weer zon 1000 euro armer ik ben nu bijna al 2 jaar intensief met hem bezig geweest en geholpen waar ik maar kon maar het mocht allemaal niet helpen mijn dochters zijn nu 2 en 3jaar oud en hun toekomst is niet vertrouwd in de handen van hun vader ook al hou ik nog steeds van deze man , vorgige maand heb ik een scheiding aangevraagd en deze zal vanaf januari in werking treden en zal ik ook gelijk in het molentje van gemeente opvang bijstand en al die shit belanden maar de toekomst van mijn kinderen hebben weer een kans het wordt er echt niet makkelijk op er ik zal er aan moeten trekken maar er is dan niemand meer om mij onderuit te halen als ik weer iets heb opgebouwd (zoals mij mijn man) ik hoop nog altijd dat mijn man zijn ogen opent en dat het nog goed komt maar dat zijn dromen en verlangens de realitijd is ik MOET mijn kids grootbrengen , zeker weten dat ze volgende maand en de maanden en jaren die daar op volgen een dak boven hun hoofd hebben en hun mondje gevoed en als normale kinderen opgroeien zoals ik al zei ik hou nog steeds van hem maar van mijn dids hou ik toch het meest ik wens je veel sterkte toe en hoop op het beste voorje groetjes staffordlady"