Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsenvelope

envelope

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het slecht om coke in een envelopke te steken.
Ik bedoel hier mee dat de kwaliteit of zo weg gaat als je het er in steekt. :)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deranged zei:
Ja is heel slecht. Je kan het beter in de wc steken en heel hard doortrekken. :smoke:
Klik om te vergroten...


Bedankt voor de tip,ik zal het meteen is doen :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doe maar snel voor de coke jou en je hele leven door de plee spoelt zonder dat je ook maar iets doorhebt, geef hem de kans niet.
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het gaat sneller als juh denkt.. bij mij eerste en 2e x zat ook lange tusse poos en tusse 2e x en 3e x ook.. maar opgegeve moment ga juh tog vaker probere, ookal zijn effecte ni altij zo bijzonder maar hoe dan ook wil juh het gewoon hebben.. tenminste da heb ik.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mona toetje zei:
Het gaat sneller als juh denkt.. bij mij eerste en 2e x zat ook lange tusse poos en tusse 2e x en 3e x ook.. maar opgegeve moment ga juh tog vaker probere, ookal zijn effecte ni altij zo bijzonder maar hoe dan ook wil juh het gewoon hebben.. tenminste da heb ik.
Klik om te vergroten...

Ik heb na een lijn coke,nooit een verslavend gevoel.

Coke is niets voor mij.Dan vond ik pep verslavender dan coke.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged , dit is een drugsforum .. we weten jou mening over coke nu wel .
antwoord gewoon op zijn vraag of antwoord niet.
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
flash kieke zei:
Mona toetje zei:
Het gaat sneller als juh denkt.. bij mij eerste en 2e x zat ook lange tusse poos en tusse 2e x en 3e x ook.. maar opgegeve moment ga juh tog vaker probere, ookal zijn effecte ni altij zo bijzonder maar hoe dan ook wil juh het gewoon hebben.. tenminste da heb ik.
Klik om te vergroten...

Ik heb na een lijn coke,nooit een verslavend gevoel.

Coke is niets voor mij.Dan vond ik pep verslavender dan coke.
Klik om te vergroten...

True.. tis per persoon verschillend. maar tog blijft et geestelijk verslavend.. en da zege ze tog ni voor niets..
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#8
flash kieke zei:
Ik heb na een lijn coke,nooit een verslavend gevoel.
Klik om te vergroten...

Ik zei precies hetzelfde toen ik begon, en heb nu veel spijt dat ik naar niemands advies heb geluisterd.

In het begin snap je niet hoe iemand aan coke verslaafd kan raken omdat het effect waarschijnlijk veel minder heftig en gewoon anders was dan je had verwacht, en zo boeiend is coke ook weer niet denk je dan. Pas dan maar op want zo denkt iedereen in het begin! Helaas merkt iedereen het pas te laat hoe verslavend die zooi is.
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frenky zei:
flash kieke zei:
Ik heb na een lijn coke,nooit een verslavend gevoel.
Klik om te vergroten...

Ik zei precies hetzelfde toen ik begon, en heb nu veel spijt dat ik naar niemands advies heb geluisterd.

In het begin snap je niet hoe iemand aan coke verslaafd kan raken omdat het effect waarschijnlijk veel minder heftig en gewoon anders was dan je had verwacht, en zo boeiend is coke ook weer niet denk je dan. Pas dan maar op want zo denkt iedereen in het begin! Helaas merkt iedereen het pas te laat hoe verslavend die zooi is.
Klik om te vergroten...

Goed gezegt! :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb er na 3 keer gesnoven te hebben toch geen drang naar

en zeker het geld niet voor over :)

en enveloppe is volgens mij niet zo goed, kdenk da er dan beetje vocht ga verloren gaan in da papier, dus sneller oud
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb coke 4keer geprobeert,en vindt er nix aan.
Heb vandaag coke gekocht omdat er niets anders was om te fixe.

Dus ik betwijfel dat ik er verslaafd aan ga geraken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja is heel slecht. Je kan het beter in de wc steken en heel hard doortrekken. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."