#1
Is het slecht om coke in een envelopke te steken.
Ik bedoel hier mee dat de kwaliteit of zo weg gaat als je het er in steekt.![:)]()
Ik bedoel hier mee dat de kwaliteit of zo weg gaat als je het er in steekt.
Deranged zei:Ja is heel slecht. Je kan het beter in de wc steken en heel hard doortrekken.![]()
Mona toetje zei:Het gaat sneller als juh denkt.. bij mij eerste en 2e x zat ook lange tusse poos en tusse 2e x en 3e x ook.. maar opgegeve moment ga juh tog vaker probere, ookal zijn effecte ni altij zo bijzonder maar hoe dan ook wil juh het gewoon hebben.. tenminste da heb ik.
flash kieke zei:Mona toetje zei:Het gaat sneller als juh denkt.. bij mij eerste en 2e x zat ook lange tusse poos en tusse 2e x en 3e x ook.. maar opgegeve moment ga juh tog vaker probere, ookal zijn effecte ni altij zo bijzonder maar hoe dan ook wil juh het gewoon hebben.. tenminste da heb ik.
Ik heb na een lijn coke,nooit een verslavend gevoel.
Coke is niets voor mij.Dan vond ik pep verslavender dan coke.
flash kieke zei:Ik heb na een lijn coke,nooit een verslavend gevoel.
Frenky zei:flash kieke zei:Ik heb na een lijn coke,nooit een verslavend gevoel.
Ik zei precies hetzelfde toen ik begon, en heb nu veel spijt dat ik naar niemands advies heb geluisterd.
In het begin snap je niet hoe iemand aan coke verslaafd kan raken omdat het effect waarschijnlijk veel minder heftig en gewoon anders was dan je had verwacht, en zo boeiend is coke ook weer niet denk je dan. Pas dan maar op want zo denkt iedereen in het begin! Helaas merkt iedereen het pas te laat hoe verslavend die zooi is.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."