Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseuh,paar sos vraagjes...

euh,paar sos vraagjes...

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gaat het nog wel een beetje?? :confused: :mrgreen:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
euh als 1ste...

sos krijg je in een soort wannabe zakje wat dicht geknoopt is....
zo een stukje diepvrieszak of whatever...
maar ik heb in duitsland iemand geweten toen we eens op stap gingen,in club u60311...
nou daar was dus iemand van iran die vroeg of we coke namen,(wij hadden zelf onze coke op de heenweg al opgesnoven) dus wij zeiden ja...
ff met die kerel ergens gezeten,haalt ie ineens een zakje boven,...
LA NUMERO UNO COCAINA zei ie de ganse tijd...
hij legt 3 mini lijntjes van ongeveer 4 a 5 cm lang voor hem,mij en nog een vriend van me,
ik snuif die lijn,1ste 5 min niks,daarna mijn keel,half gezicht,tanden,gehemelte volledig verdoofd,na 15 min sloeg het tegoei in en voelde ik me ja euh gewoon wOoOoOoOoOooOwwwww :grin: :grin:
NOOIT of te NOOIT heb ik ooit zo goeie sos gehad!!!
het was echt net zand in mn mond met een dikke coke smaak,echt allemaal kleine korreltjes!!!

naja om dit verhaal af te sluiten mijn vragen :

was dit gewoon echt goeie Coke of iets anders,(want ik heb nog nooit coke gehad die net zand was in je mond...en heb nochtans ook al flakes gehad enz.)??

en als 2de :
ik heb altijd gehoord(maar nog nooit geprobeerd)
dat coke in een zakje(luchtdicht wiet of speedzakje) begint te zweten????
is dit waar of kan ik het gewoon het zakje in pleuren????


thx alvast en sorry voor het lange verhaal,de goeie coke toen is het wel waard :wink: :grin: :grin: :wave: :wave: :hearteyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
bleh,mijn verhaal/vraag kwestie in het begin klopt van geen kanten zie ik :mrgreen: :mrgreen:

mjah,zal ook wel aan de sos liggen die ik nu heb,is ook retegoed :grin: :grin: :grin: :stoned:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik loop als een speelgoedtreintje :openmouth: :rock: :rock: :rock:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk :mrgreen:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#6
tjoek,tjoek.....tuutuuuuuuuuu :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ajoej,i'm feeling very ...degene die ut ook nemen weten ut wel :grin: :stoned: :wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frisko zei:
ajoej,i'm feeling very ...degene die ut ook nemen weten ut wel :grin: :stoned: :wave:
Klik om te vergroten...

ik weet t een tijdje al niet meer :wink:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko zei:
ajoej,i'm feeling very ...degene die ut ook nemen weten ut wel :grin: :stoned: :wave:
Klik om te vergroten...


hahaha het straalt er vanaf..... :mrgreen:
Have fun!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."