#1
recreatief gebruik van basen bestaat niet zolang je het doet zul je meer willen,hoe meer je zal willen hoe meer je zult willen hoe meer je egoistich je wordt
FlipMeister zei:Ik heb eigenlijk maar een raad:
Stop met basen!
Je zal vast wel met iets aankomen als ja maar dat is het probleem niet, maar dat is het wel en iedereen die ontkend heeft last van waanbeelden!
Rook dan af en toe es een jointje maar base.... et maakt je kapot...
Goatske zei:Eerlijk gezegd zie ik er niet veel kwaad in wanneer je het af en toe eens gebruikt zoals in ons geval een paar avonden tijdens drie weken vakantie.
Dit gebeurd 2x per jaar in de zomer- en kerstvakantie.
Beide hebben we geen probleem om het zonder te doen. Zodra we ergens anders op vakantie zijn gebruiken we in het geheel niet. We staan beide behoorlijk sterk in onze schoenen en verliezen de realiteit niet uit het oog, we weten donders goed wat het aan kan richten.
Ik ben dan ook niet bang dat hij eraan verslaafd zal raken maar vind het heel erg vervelend dat ik hem letterlijk en figuurlijk niet kan bereiken omdat hij zo in zichzelf gekeerd raakt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."