Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWisselwerking cocaine en medicijnen?

Wisselwerking cocaine en medicijnen?

6 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een paar uur ertussen is idd een goed idee, zo zijn de medicijnen al aan het werk en hoef je niet bang te zijn dat de effecten tegelijkertijd inslaan.
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben bezig met een kuur itraconazol (voor schimmelinfectie van de huid; pityriasis versicolor). Nu ga ik vanavond aan de sos, maar ik vroeg me af of het geen kwaad kon om sos te gebruiken tijdens deze 7-daagse kuur. Er staat namelijk veel over wisselwerkingen met medicijnen zoals bloedverdunners, middelen voor hartaandoeningen en nog een hele rits andere medicijnen. Iemand enig idee of dit kwaad kan?
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat denk je om gewoon te wachten met die sos? :wink:
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doodkapje zei:
wat denk je om gewoon te wachten met die sos? :wink:
Klik om te vergroten...

Mwah, dat gaat niet lukken denk ik. Alles al afgesproken, en was ik die medicijnen vergeten. Maar ik kijk wel wat ik doe. Ik zal allicht niet dood neervallen, maar de bijwerkingen die al in de bijsluiter vermeld staan zijn niet bepaald misselijk...zoals algemeen letsel (wat volgens de bijsluiter bij 1 op de 10 patienten voorkomt :openmouth: :openmouth: :openmouth:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
succes
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Itraconazol is een antimycoticum van de groep van de azoolderivaten. De belangrijkste ongewenste effecten zijn gastro-intestinale stoornissen, huiderupties en ernstige leverafwijkingen. Er is recent aandacht voor de mogelijkheid dat itraconazol hartfalen uitlokt.
Klik om te vergroten...

Cocaïne beschadigt het neusslijmvlies. De kans hierop neemt toe naarmate je vaker gebruikt. Daarnaast verhoogt cocaïne de bloeddruk en versnelt het de hartslag. Cocaïne vormt een belasting voor je hart- en bloedvatenstelsel. Hartinfarcten kunnen het gevolg zijn van chronisch cocaïnegebruik.
Klik om te vergroten...

Nu denk ik niet dat je gelijk dood zult neervallen van de combinatie (ik neem aan dat je onder de 30 bent?) maar ik zou wel zo min mogelijk proberen te gebruiken.

Zelf heb ik ooit een lijntje coke genomen toen ik na een operatie 1200mg ibuprofen had genomen. kreeg echt een heel licht gevoel in mn hoofd :P

Owja en een tip: als je ooit je verstandskiezen laat trekken neem dan beslist geen cocaine om je wond te verdoven. je krijgt zo'n beetje een bloedneus effect in je mond :P
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#7
MichaelMayhem zei:
Itraconazol is een antimycoticum van de groep van de azoolderivaten. De belangrijkste ongewenste effecten zijn gastro-intestinale stoornissen, huiderupties en ernstige leverafwijkingen. Er is recent aandacht voor de mogelijkheid dat itraconazol hartfalen uitlokt.
Klik om te vergroten...

Cocaïne beschadigt het neusslijmvlies. De kans hierop neemt toe naarmate je vaker gebruikt. Daarnaast verhoogt cocaïne de bloeddruk en versnelt het de hartslag. Cocaïne vormt een belasting voor je hart- en bloedvatenstelsel. Hartinfarcten kunnen het gevolg zijn van chronisch cocaïnegebruik.
Klik om te vergroten...

Nu denk ik niet dat je gelijk dood zult neervallen van de combinatie (ik neem aan dat je onder de 30 bent?) maar ik zou wel zo min mogelijk proberen te gebruiken.

Zelf heb ik ooit een lijntje coke genomen toen ik na een operatie 1200mg ibuprofen had genomen. kreeg echt een heel licht gevoel in mn hoofd :P

Owja en een tip: als je ooit je verstandskiezen laat trekken neem dan beslist geen cocaine om je wond te verdoven. je krijgt zo'n beetje een bloedneus effect in je mond :P
Klik om te vergroten...

Ik moet de capsules met tijdens een maaltijd naar binnen werken, voor goede absorbatie ofzo. Ik heb net 3 hapjes aardappelpuree op (kon echt niet meer op) en 2 capsules 100 mp per stuk naar binnen gewerkt. Ik heb sowieso espres niet teveel gegeten. Ik ga pas over en paar uur sos doen, en aangezien ik nog geen bijwerkingen heb gehad van deze medicijnen ga ik ervan uit dat het wel goed gaat, hoop ik althans.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."