Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskan dit?

kan dit?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb sinds gisterennamiddag tot vanochtend 2 gram coke gesnoven waar ik dit eigenlijk niet gewend ben.Gezien ik niet geslapen had, bood een vriend me speed aan(ongeveer een halve gram genomen)
Nu ging ik om mijn laatste gram coke, en die vriend zei dat coke op speed een speciaal effect zou moeten hebben(sneeuwwitje). Nu, ik heb niets gevoeld bij die ene lijn coke die ik daarnet nam, zelfs niet de gebruikelijke rush. Mijn vriend zegt dat da komt omdat ik oververzadigd ben.
Kan coke zijn effect dan missen inderdaad of ben ik gewoon in het zak gezet?
Al wat ik momenteel voel is misselijkheid en vermoeidheid...
Ik hoop dat mijn laatste grammetje een goeie is, anders zou ik het écht zonde vinden...
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#2
maw: kan het effect van coke teniet gaan door oververzadiging?of oververmoeidheid?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij overheerst gewoon een halve gram speed boven wat coke dat snel uitwerkt en heb je er daarom weinig/niets van gemerkt. :openmouth:

Dat is wat ik DENK .. :rolleyes:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe eens wat normaal en gebruik wat minder. Natuurlijk voel je er nu geen ruk meer van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."