Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoevaak kun je van 1 gram roken?

Hoevaak kun je van 1 gram roken?

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
e
erik_heerlenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een goede vriendin van mij is "zwaar" verslaafd aan crack.
Voor 50 - 55 euro koopt ze één gram coke, die ze vervolgens met Ammoniak opkookt en rookt via een pijpje. Tot overmaat van ramp gebruikt ze ook "bruin", welke ze rookt vanaf een stukje zilverpapier. Uiteraard had ik ook liever dat ze dit niet deed, maar ik wil en kan niet oordelen over dingen die een ander doet. Al geeft ze wel aan te willen stoppen. Maar of dit gemeend is laat ik in het midden.

Gezien de frequentie waarin ze een nieuw pijpje opsteekt met coke (ik heb soms het idee dat het echt continue zo doorgaat), iedere 5 tot 10 min. vroeg ik me eigenlijk af hoelang kan een verlaafde rondkomen van 1 gram cocaïne?
Die hierboven omschreven 5-10 min zijn ietwat overdreven, maar het is eerder regelmaat dan incidenteel. Kent iemand de frequentie van roken?

Ik ben zelf een verstokte niet roker, en ook drugs zijn voor mij niet besteed. Maar, ik zal nooit iemand die gebruikt veroordelen tot god weet ik wat omdat hij of zij de keuze heeft gemaakt om te gaan gebruiken met alle gevolgen vandien. Sterker nog... ik probeer zoveel mogelijk te weten te komen over de drugs die zij gebruikt. Zoals de bereiding, werking etc. Hoewel ik fel tegen iedere vorm van drugs ben, wil ik wel alles weten over het hoe en wat.
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok ban voor die paddestoel dank u :wave:


Ontopic: ik heb geen idee, ik rook het niet gelukkig :wink:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#3
ligt eraan hoe goed die coke is .. en wat ze dus overhoudt na het uitkoken ervan.

Ervan uitgaand dat het goede coke is houdt ze zo'n 8 hooguit 9 strepen basecoke over.

sjah dat kan in 20 basejes gerookt worden of in 4 :wink: .... ikzelf rookte dat in ongeveer 8 basejes op .. de eerste base niet zo groot, de tweede echt megabombe van 2-3 strepen ... als ik ergens op mn gemakje kon liggen tenminste :wink: soms de derde ook als het effect niet bombe genoeg was ... en daarna begon de gierigheid in feite .. daarna merkte je er ook nie tbijzonder veel meer van, behalve als je wat bruin tussendoor rookte ... dat ging ook de paranoia tegen :) majah zo heeft dus iedereen zn eigen patroon. Al is 1 ding bij iedereen gelijk. 1 ding zit bij iedereen in het patroon .. MEERRRRRR meer MEEERRRRRRRR .. eigenlijk zou je basecoke ook gewoon MEER kunnen noemen, want dat is na een paar pijpjes meestal nog het enige waar je aan denkt. Totdat je het dempt tenminste :sunglasses:

Na een flinke base ben je wel even aan het flashen, maar zo gauw het flashen over is, heb je alweer trek in meer. En dus is een frequentie van 10 minuten niet eens zo gek, zeker als het niet erg goeie coke is. Overigens is het slimmer om elke hijs een goede tijd uit te laten werken, dan heb je tenminste nog een beetje een flash. Dat heb je steeds minder als je continue maar door blijft hijsen :)

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."