#1
Een goede vriendin van mij is "zwaar" verslaafd aan crack.
Voor 50 - 55 euro koopt ze één gram coke, die ze vervolgens met Ammoniak opkookt en rookt via een pijpje. Tot overmaat van ramp gebruikt ze ook "bruin", welke ze rookt vanaf een stukje zilverpapier. Uiteraard had ik ook liever dat ze dit niet deed, maar ik wil en kan niet oordelen over dingen die een ander doet. Al geeft ze wel aan te willen stoppen. Maar of dit gemeend is laat ik in het midden.
Gezien de frequentie waarin ze een nieuw pijpje opsteekt met coke (ik heb soms het idee dat het echt continue zo doorgaat), iedere 5 tot 10 min. vroeg ik me eigenlijk af hoelang kan een verlaafde rondkomen van 1 gram cocaïne?
Die hierboven omschreven 5-10 min zijn ietwat overdreven, maar het is eerder regelmaat dan incidenteel. Kent iemand de frequentie van roken?
Ik ben zelf een verstokte niet roker, en ook drugs zijn voor mij niet besteed. Maar, ik zal nooit iemand die gebruikt veroordelen tot god weet ik wat omdat hij of zij de keuze heeft gemaakt om te gaan gebruiken met alle gevolgen vandien. Sterker nog... ik probeer zoveel mogelijk te weten te komen over de drugs die zij gebruikt. Zoals de bereiding, werking etc. Hoewel ik fel tegen iedere vorm van drugs ben, wil ik wel alles weten over het hoe en wat.
Voor 50 - 55 euro koopt ze één gram coke, die ze vervolgens met Ammoniak opkookt en rookt via een pijpje. Tot overmaat van ramp gebruikt ze ook "bruin", welke ze rookt vanaf een stukje zilverpapier. Uiteraard had ik ook liever dat ze dit niet deed, maar ik wil en kan niet oordelen over dingen die een ander doet. Al geeft ze wel aan te willen stoppen. Maar of dit gemeend is laat ik in het midden.
Gezien de frequentie waarin ze een nieuw pijpje opsteekt met coke (ik heb soms het idee dat het echt continue zo doorgaat), iedere 5 tot 10 min. vroeg ik me eigenlijk af hoelang kan een verlaafde rondkomen van 1 gram cocaïne?
Die hierboven omschreven 5-10 min zijn ietwat overdreven, maar het is eerder regelmaat dan incidenteel. Kent iemand de frequentie van roken?
Ik ben zelf een verstokte niet roker, en ook drugs zijn voor mij niet besteed. Maar, ik zal nooit iemand die gebruikt veroordelen tot god weet ik wat omdat hij of zij de keuze heeft gemaakt om te gaan gebruiken met alle gevolgen vandien. Sterker nog... ik probeer zoveel mogelijk te weten te komen over de drugs die zij gebruikt. Zoals de bereiding, werking etc. Hoewel ik fel tegen iedere vorm van drugs ben, wil ik wel alles weten over het hoe en wat.