Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeelachtige coke?

geelachtige coke?

11 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#1
deed het ook, beetje sterker dan normaal
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ooit eens geelachtige coke gehad, wat aanvoelde als zeer goeie kwaliteits spul (misschien wel zo'n beetje de beste ooit). Kan dat of heb ik toen toch wat anders gehad, had het namelijk nog nooit eerder gezien
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij is coke nooit helemaal 'wit'
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat kan kloppen, maar dit was net wat meer geel dan normaal. Net voorbije créme zeg maar
c
celforLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coke wordt geelig als hij gesmokkeld werd via gastankers, dat veranderd niets aan de kwaliteit maar hij kan eventueel wat vreemd ruiken..?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
check dit topic : viewtopic.php?f=2&t=8064&p=281826&hilit=frisko+cocaine#p281826
zag het er een beetje zo uit???
dan had je wrs de beste coke die je ooit hebt gehad ja :beer: :grin:
1gr uitgekookt van deze coke bleef 0.8/0.9 base/crack van over!!!! :openmouth: :openmouth: :openmouth:

disco shit :rockband:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Huhhh ja, vond het ook al een bijzonder hoog kwaliteit. Brokken waren ook behoorlijk hard kan dat kloppen? Waren iig behoorlijke lijntjes aangezien ik het niet goed fijn kon krijgen :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier vet vaak coke dat je gewoon moet kapot slaan met een hamer
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Windhoos zei:
Huhhh ja, vond het ook al een bijzonder hoog kwaliteit. Brokken waren ook behoorlijk hard kan dat kloppen? Waren iig behoorlijke lijntjes aangezien ik het niet goed fijn kon krijgen :grin:
Klik om te vergroten...
nope HARD mag coke eigenlijk nooit zijn!!!
hij moet iets wat plakkerig zijn.
maar wat bedoel je met behoorlijk hard.
is dat steenhard,of gewoon een redelijk vaste vorm??
dan kan het wel kloppen!! :smoke: :rock:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
gNuxx zei:
Hier vet vaak coke dat je gewoon moet kapot slaan met een hamer
Klik om te vergroten...
zo moet het dus NIET :wink:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frisko zei:
is dat steenhard,of gewoon een redelijk vaste vorm??
Klik om te vergroten...

Eigenlijk meer een redelijk vaste vorm eigenlijk, meer dan anders. Kon het iig niet goed fijn krijgen
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als het erg hard is is het meestal geperst nadat het flink is versneden :(

Zuivere sos is vrij "los" van structuur.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."