#1
deed het ook, beetje sterker dan normaal

nope HARD mag coke eigenlijk nooit zijn!!!Windhoos zei:Huhhh ja, vond het ook al een bijzonder hoog kwaliteit. Brokken waren ook behoorlijk hard kan dat kloppen? Waren iig behoorlijke lijntjes aangezien ik het niet goed fijn kon krijgen![]()

zo moet het dus NIETgNuxx zei:Hier vet vaak coke dat je gewoon moet kapot slaan met een hamer
Frisko zei:is dat steenhard,of gewoon een redelijk vaste vorm??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."