Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverpoederen of niet

verpoederen of niet

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoor diverse verhalen van een kennis: broodje aap?


1: als je de coke helemaal poederfijn hakt werkt ie sneller heviger en korter
2: als je m niet te veel fijnmaakt, werkt ie langer maar minder hevig

volgens mij heeft t alleen met de kwaliteit(hoeveelheid) te maken, of waarmee t is versneden


ZIjn er nog meer (broodje aap) verhalen, of zit er een kern van waarheid in?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het wordt door het slijmvlies in je neus opgenomen dus hoe fijner hoe meer er opgenomen wordt. Een keer het voorbij je neus is zal het niet meer opgenomen worden dus langer duren klopt niet denk ik...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De oppervlakte word groter als je het verpoedert, dus lijkt me dat het beste om te doen.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij poeder is er gewoon veel contactoppervlak tussen je slijmvliezen en de coke, het zal dus waarschijnlijk heviger aanvoelen/werken. Maar langer denk ik niet, als je het goed opsnuift zit het sowieso best wel diep, dus ook een groot brokje zal redelijk snel zijn opgenomen, en de werkingsduur van coke blijft natuurlijk gewoon de werkingsduur van coke..
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
cocaine wordt iets sneller door het neusslijmvlies opgenomen als je het zeer fijn hakt maar de werking blijft inderdaad hetzelfde. als je een asperientje in water oplost ben je ook sneller van je koppijn af dan wanneer je hem zo doorlsikt. dat is niet slim want dan kan het acetyleenzuur je maag en slokdarm beschadigen: met coca geldt hetzelfde principe, want grove brokjes veroorzaken door de langere aanwezigheid in de neus meer beschadigingen. coca is best een agressief goedje, waarom denk je dat notoire snuivers vaak akelige klachten zoals een aangetast neusschot oplopen? :(

hakken dus tot je kramp in de vingers ervan krijgt :wink:

of gewoon stoppen met die troep.....

THERE'S A LIFE BEYOND SOS
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
goeie coke krijg je niet eens tot echt heel fijn poeder!!!!
goeie coke = flakes(komende van snowflakes) vlokken dus...

naar mijn ervaring maakt het niet uit of je flakes snuift,of urenlang ligt te kappen tot je vlokken een beetje fijner zijn.... :)
maar de meeste mensen hebben nog nooit echte flakes gehad denk ik... :)
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
maar de meeste mensen hebben nog nooit echte flakes gehad denk ik... :)
Klik om te vergroten...

Haha de meeste mensen idd :wink: :wink: :wink:

Maar zie maar is een dealer te vinden die het constant levert, de meeste kleine jongens die niet meer op zak hebben dan een onsje op zak hebben zijn ook weer afhankelijk van de grotere georganiseerd dealers. Ik heb het 5 jaar geleden een tijd kunnen krijgen. Echte super strakke shit, je keel meteen dicht geen slok bier naar binnen kunnen krijgen en met 1 klein nakkie meteen nuchter!!

Maar daarna.... maximaal 45 %
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
4 fmp zei:
Frisko zei:
maar de meeste mensen hebben nog nooit echte flakes gehad denk ik... :)
Klik om te vergroten...

Haha de meeste mensen idd :wink: :wink: :wink:

Maar zie maar is een dealer te vinden die het constant levert, de meeste kleine jongens die niet meer op zak hebben dan een onsje op zak hebben zijn ook weer afhankelijk van de grotere georganiseerd dealers. Ik heb het 5 jaar geleden een tijd kunnen krijgen. Echte super strakke shit, je keel meteen dicht geen slok bier naar binnen kunnen krijgen en met 1 klein nakkie meteen nuchter!!

Maar daarna.... maximaal 45 %
Klik om te vergroten...
ach je moet je niet met kleine dealers bezig houden!!!
die naaien je toch alleen maar...
nee de dealers die per kilo inkopen,daar mot je bij zijn!!! :rock:
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij mijn eerste lijnen doe ik echt moeite om ze fijn te krijgen ook al zijn het flakes en daarmee beetje "plakkerig"
Maar hoe later op de avond hoe minder ik ze verbrokkel, dan zien me lijnen er echt niet uit, maar jaag ze in men neus ze doen nog steeds hun werk hoor.
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja Frisco, maar die verkopen niet minder dan per 50 gram. En dan moet je zelf weer gaan dealen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
4 fmp zei:
ja Frisco, maar die verkopen niet minder dan per 50 gram. En dan moet je zelf weer gaan dealen.
Klik om te vergroten...
dream on...
over het algemeen miss wel,maar als je iemand lang genoeg kent kan het ook per 5 of zelfs per 1 :beer:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frisko zei:
goeie coke krijg je niet eens tot echt heel fijn poeder!!!!
goeie coke = flakes(komende van snowflakes) vlokken dus...
Klik om te vergroten...

yo amigo, ik kan van alles poeder maken, zelfs van graniet en titanumstaal. flakes verpulveren is een koud kunstje. :tearsofjoy:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frisko, wat ben je toch een domme Belg.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
hoor/zie ik nou wat? :)
nah zal wel niets geweest zijn!! :beer:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
DAVID0FF zei:
Bij mijn eerste lijnen doe ik echt moeite om ze fijn te krijgen ook al zijn het flakes en daarmee beetje "plakkerig"
Maar hoe later op de avond hoe minder ik ze verbrokkel, dan zien me lijnen er echt niet uit, maar jaag ze in men neus ze doen nog steeds hun werk hoor.
Klik om te vergroten...
duuuhhh :rolleyes: als ik een half uur of een uur zit te hakken/kappen dan lukt het mij ook wel maar die moeite doe ik niet :beer: :)
ik doel gewoon op het feit dat goeie flakes niet te hakken valt... :)
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
Frisko, wat ben je toch een domme Belg.
Klik om te vergroten...

Maar hij is wel stoer hè? :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
3970 zei:
Deranged zei:
Frisko, wat ben je toch een domme Belg.
Klik om te vergroten...

Maar hij is wel stoer hè? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
ik hoop dat je dit sarcastisch bedoelt op hem en niet op mij?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
:tearsofjoy:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#19
ben bang dat we don diego poeder hier het laatste woord moeten gaan geven

P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ivoos zei:
Het wordt door het slijmvlies in je neus opgenomen dus hoe fijner hoe meer er opgenomen wordt. Een keer het voorbij je neus is zal het niet meer opgenomen worden dus langer duren klopt niet denk ik...
Klik om te vergroten...

Correct denk ik :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."