Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagie

Vraagie

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat bedoel je met bij de service? heb je het bij een servicedesk gehaald ofzo?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik voelde me pas brak de volgende dag als ik een goeie gram of meer had gesnoven. Denk dat het wel mee zal vallen met die kleine lijntjes van jou. :P
Maar als je je brak voelt neem dan gewoon een sleutel punt smorges, deed ik ook altijd. :wink:
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een sleutelpunt the morning after? Dan moet je uit wel heel goed hout gesneden zijn of heel erg verslaafd....
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nooit kater gehad de volgende dag. Ook niet in combi met drank. Altijd minimaal 1 gram genomen. Begon me af en toe een beetje bedenkelijk te voelen 72 uur later. Soms onzeker/desorienterend gevoel als op dat moment de laatste restjes yayo uit het bloed verdwenen zijn.
Iedereen kan er anders op reageren, maar het lijkt me sterk dat je aan 3 lijntjes een kater overhoud als je goede sos hebt.

Als je geen kater wilt en hem toch verwacht, laat die duivelse rotzooi dan lekker liggen. Is sowieso beter plan zeg ik terwijl het cravingkwijl me uit de mond druipt :rolleyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ahja,service--> testcentrum dan.
Heb geen kater oid gehad.
Alleen wat moe omdat ik 'pas' om 1 uur sliep.
Ben erg katergevoelig voor alles dus vandaar de vraag.
Maargoed 5 boterhammen erin,bakkie pleurt en ik daar was ik weer.\\
Tevens heb ik ook gewoon lekker mooi wat laten liggen voor de volgende keer,iets wat sommige van men vrienden niet konden vroeger.

@Yeti,voor mij is het geen duivelse rotzooi.
Dit is nooit een 'probleemdrug' geweest voor me ik zou nog eerder nat gaan op een drug als speed of dex !!
Alleen op het moment zelf is de cocaine zeer verslavend je wilt graag tot zeer graag tot heel zeer graag bijnemen.
Maar ik wou ook graag slapen en geen hartkloppingen meer ff.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Carlitos zei:
voor mij is het geen duivelse rotzooi.
Dit is nooit een 'probleemdrug' geweest
Klik om te vergroten...

Wou dat ik dat ook kon zeggen...tof dat je geen kater gehad hebt :wink:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Carlitos zei:
Hoi,

Na hoeveel coke hebben jullie eigenlijk de volgende dag echt een katerig gevoel ?
Het is voor mij nu 2 jaar geleden en vroeger gebruikte ik eigenlijk nooit meer dan 2/3 lijntjes.
Maar weet dat sommige echt veel wegsnuiven op een avond of het niet kunnen laten liggen.

Heb morgen genoeg te doen dus katertje kan ik niet gebruiken.
Dus na hoeveel coke een katerig gevoel ?
Klik om te vergroten...

heb heel wat grammen gebased vroeger, maar een kater? dit herken ik niet laat staan van een paar lijntjes!

Maar je moet altijd 1 a 2 glazen water drinken voor je gaat slapen, en goed ontbijten maar dat lijkt me logisch naar drugsgebruik(al voor sommigen blijkbaar niet)
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pfff, dat hangt van veel dingen af

1) wat heb je gegeten voor de snash?
2) er zeker geen alcohol bij drinken, maar fris of water.
3) hou voldoende spullen bij de hand voor the day after, zoals L-Tyrosine, vitamine-C e.d.

Ik zou beginnen met een hele gram.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi,

Na hoeveel coke hebben jullie eigenlijk de volgende dag echt een katerig gevoel ?
Het is voor mij nu 2 jaar geleden en vroeger gebruikte ik eigenlijk nooit meer dan 2/3 lijntjes.
Maar weet dat sommige echt veel wegsnuiven op een avond of het niet kunnen laten liggen.

Heb morgen genoeg te doen dus katertje kan ik niet gebruiken.
Dus na hoeveel coke een katerig gevoel ?
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
na veel cokegebruik kan ik niet slapen en maak je een korte slaapnacht maar een kater heb ik nooit ervan.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oke gewoon normaal gegeten.
Maar werd wel wat misselijk net dus wil niet mee bijnemen nu.
Heb 1 lijn + 2 kleintjes genomen.
Flinke hartkloppingen en toen het uit begon te werken begon ik al heen en weer te lopen en niet weten wat te doen ivm uitwerking.
Onrustig en gefokt gevoel,maar dat hoort erbij.
Gewoon stoppen nu dus en lekker bewaren voor volgende keer.
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je misselijk wordt, zou ik het maar laten liggen of eerst goed laten testen. Dat kan nooit goed spul zijn!!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is getest hoor bij de service al.
Maar 1 lijn niet goed gesnoven dat gaat me maag in denk dat het daardoor komt.
En redelijk snel na het eten genomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."