Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKrachttraining en coke

Krachttraining en coke

5 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
El_BitchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gaan 4 keer naar de gym en 3keer thaiboksen per week.
En ik eet ongeveer 7 maaltijden per dag , voornamelijk voedsel met veel koolhydraten , proteines en beetje vet.Ik gebruik 1 keer per week ongeveer een halve gram .. en gebruik een anderhalf jaar(vroeger wel harder gebruikt dan de laatste 5 maanden)(<-- heb dit erbij gezet zodat je mijn situatie een beetje weet)

Mijn vraag is, welke effecten heeft coke op je spieren ,, hoe gaat dat in zijn werk en op welke manier kun je de schade zo min mogelijk maken ? Is het wel gezond om zoveel te sporte en 1keer per week een halve gram naar binne "#é@u!f:/!

:wave:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
El_Bitch zei:
Mijn vraag is, welke effecten heeft coke op je spieren ,, hoe gaat dat in zijn werk en op welke manier kun je de schade zo min mogelijk maken ? Is het wel gezond om zoveel te sporte en 1keer per week een halve gram naar binne "#é@u!f:/!
:wave:
Klik om te vergroten...

Je spieren gaan door de cocaine zodra je begint te snuiven of basen erg strak staan, vooral doordat je bloedvaten zich vernauwen. Na een dag of 3 is de boel wel weer ouderwets ontspannen. Aangezien het gezonder is om zware inspanningen te leveren met soepele bloedvaten en een stabiele hartslag is het antwoord op je laatste vraag een duidelijk NEE.

Omdat je zo veel sport en daardoor waarschijnlijk in een zeer goede conditie verkeert, kan je lichaam meer hebben dan iemand die de hele dag zittend werk verricht en 's avonds op de bank voor de TV hangt. Maar als je 52 weekends per jaar je neus blijft poederen, gaat het je uiteindelijk toch opbreken El_Bitch.

Zelf beoefen ik al jaren intensief krachtsport en zwem ik erg veel maar ik voel aan mijn hartslag, bloeddruk en een moeilijk onder woorden te brengen beklemming dat de slogan "COKE, DE WITTE SLOPER" allesbehalve een loze kreet is.

Denk niet dat er veel mogelijkheden zijn om de schade te beperken. Elke keer opnieuw krijgt je hart weer een flinke dreun die littekenweefsel na schijnt te laten. Een weekje snuiven overslaan of het maar 1x in de maand doen is natuurlijk minder slecht.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een maat van me is ook zon overijverig sporter, met als levensdoel de groene barret. Die drinkt niet eens een druppel alcohol en word gek als ik voorstel naar de mcdonalds te gaan, drugs zijn vanzelfsprekend helemaal onbespreekbaar.
Hoe kom jij aan die tegenstrijdigheid om zo fanatiek te sporten en daarbij op je voeding enzo te letten en dan toch coke erbij willen gebruiken ?

Natuurlijk is coke niet gezond voor je en is het niet goed voor je prestaties in whatever je wil bereiken. (Teveel sporten is op lange duur trouwens ook niet gezond voor je, maar je zal wel iets willen bereiken dat je belangrijker vind dan gezondheid)
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yuri van Gelder kon het ook toch? en die dee volges mij nog wel íets intensiever aan 'krachttraining' dan meneer 'El Bitch'.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Isolation zei:
Yuri van Gelder kon het ook toch? en die dee volges mij nog wel íets intensiever aan 'krachttraining' dan meneer 'El Bitch'.
Klik om te vergroten...

deed die wekelijks coke dan ? Kan me toch niet voorstellen, een echte topsporter gebruikt geen drugs imo.
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wacky zei:
Isolation zei:
Yuri van Gelder kon het ook toch? en die dee volges mij nog wel íets intensiever aan 'krachttraining' dan meneer 'El Bitch'.
Klik om te vergroten...

deed die wekelijks coke dan ? Kan me toch niet voorstellen, een echte topsporter gebruikt geen drugs imo.
Klik om te vergroten...

Als je Yuri van Gelder al geen topsporter meer noemt dan weet ik t ook niet meer.. :confused:
Wacky zei:
Een maat van me is ook zon overijverig sporter, met als levensdoel de groene barret. Die drinkt niet eens een druppel alcohol en word gek als ik voorstel naar de mcdonalds te gaan, drugs zijn vanzelfsprekend helemaal onbespreekbaar.
Hoe kom jij aan die tegenstrijdigheid om zo fanatiek te sporten en daarbij op je voeding enzo te letten en dan toch coke erbij willen gebruiken ?

Natuurlijk is coke niet gezond voor je en is het niet goed voor je prestaties in whatever je wil bereiken. (Teveel sporten is op lange duur trouwens ook niet gezond voor je, maar je zal wel iets willen bereiken dat je belangrijker vind dan gezondheid)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het gebruiken van de coke al zo standaard bij hem is geworden dat hij daar geen nee meer tegen kan zeggen.. waarschijnlijk zal hij het ook liever niet willen (net als de mac & alcohol) maar stoppen kan ie niet, of hij vindt het gewoon te relaxt, kan natuurlijk ook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."