Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie het laatst lacht...

Wie het laatst lacht...

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus,
ik heb wat biertjes op en ja hoor!!
Ik kom weer eens op het grandioze idee om wat coke te halen.

Alleen heb ik toch een engeltje op mijn schouder.

De vorige keer was ik er zo klaar mee dat ik alle nummers uit m'n lijst heb verwijderd :grin:
Dus nu zit ik zonder coke :grin:
en eigenlijk is dat best wel grappig,
want ik herinner me opeens weer hoe veel spijt ik ga krijgen als ik het doe,
en ik heb het onmogelijk gemaakt voor mezelf. :grin:

:beer:

Soms heb ik het idee dat drugs een soort 2e persoonlijkheid in je losmaakt.

Een soort evil personality dat jou heel veel kwaad wil doen. En je kan de duivel alleen bestrijden als je jezelf bent. En dat heb ik gedaan :grin: zo trots op mzelfs :grin:

nou mensen het enige wat ik nog wil zeggen is:

Hou van jezelf! Met of zonder drugs :)
Je humeur is het belangrijkste wat je maar hebt moet je maar denken!
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou ik denk dat drugs er eerder voor zorgt dat je helemaal geen persoonlijkheid meer hebt of dat die in iedereval veranderd. Ik hoop dat die van mij weer terug komt zoals ik was voor die zooi.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."