#1
Dus,
ik heb wat biertjes op en ja hoor!!
Ik kom weer eens op het grandioze idee om wat coke te halen.
Alleen heb ik toch een engeltje op mijn schouder.
De vorige keer was ik er zo klaar mee dat ik alle nummers uit m'n lijst heb verwijderd
Dus nu zit ik zonder coke
en eigenlijk is dat best wel grappig,
want ik herinner me opeens weer hoe veel spijt ik ga krijgen als ik het doe,
en ik heb het onmogelijk gemaakt voor mezelf.
Soms heb ik het idee dat drugs een soort 2e persoonlijkheid in je losmaakt.
Een soort evil personality dat jou heel veel kwaad wil doen. En je kan de duivel alleen bestrijden als je jezelf bent. En dat heb ik gedaan
zo trots op mzelfs
nou mensen het enige wat ik nog wil zeggen is:
Hou van jezelf! Met of zonder drugs
Je humeur is het belangrijkste wat je maar hebt moet je maar denken!
ik heb wat biertjes op en ja hoor!!
Ik kom weer eens op het grandioze idee om wat coke te halen.
Alleen heb ik toch een engeltje op mijn schouder.
De vorige keer was ik er zo klaar mee dat ik alle nummers uit m'n lijst heb verwijderd
Dus nu zit ik zonder coke
en eigenlijk is dat best wel grappig,
want ik herinner me opeens weer hoe veel spijt ik ga krijgen als ik het doe,
en ik heb het onmogelijk gemaakt voor mezelf.
Soms heb ik het idee dat drugs een soort 2e persoonlijkheid in je losmaakt.
Een soort evil personality dat jou heel veel kwaad wil doen. En je kan de duivel alleen bestrijden als je jezelf bent. En dat heb ik gedaan
nou mensen het enige wat ik nog wil zeggen is:
Hou van jezelf! Met of zonder drugs
Je humeur is het belangrijkste wat je maar hebt moet je maar denken!