Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpgepakt met coke

Opgepakt met coke

21 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ser zei:
Ik was vanavond uit in een discotheke. Bij binnenkomst van de discotheke ben ik opgepakt met een halve gram coke... Echt te dom, ik ben zelf geen gebruiker, maar ik nam het mee voor een vriend van mij. Hebben jullie enige ervaring met situaties zoals dit?
De politie werd ingeschakeld en ik moest een verklaring afleggen bij de politie.. De politie zei als ik dit niet zou tekenen, dat er dan een onderzoek ofzo naarmij gestart zou worden. In eerste instantie dacht ik natuurlijk dat dit bullshit was, maar achteraf heb ik het toch getekend.
Weten jullie de gevolgen van mijn actie nu? krijg ik iets op mijn strafblad ofzo?

Thx

Ser,
Klik om te vergroten...


Nee, je krijgt niets op je strafblad. Uiteraard is het wel stom dat jij iets voor een "vriend" mee naar binnen neemt. Hij wil het gebruiken, dus laat het hem lekker zelf meenemen. Jij hoeft toch niet de consequenties en verantwoordelijkheden van je "vriend" te dragen?

Heb geen ervaring met dat ik gepakt wordt. Ervaring in handige verstop plekjes.
Persoonlijk gezien zou ik helemaal niets tekenen. Ook niet als de politie dat wil. Ik ken mijn rechten en voor zover ik weet mag je in Nederland (gedoogbeleid) altijd een kleine hoeveelheid voor eigen gebruik bij je hebben. En als ik het helemaal goed heb, dan mag je 1gr bij je hebben. Het enige wat ze wel kunnen en mogen doen is het in beslag nemen. Maar meer ook niet voor zover ik weet.


Maar misschien moest je wel een verklaring afleggen omdat je het mee nam voor iemand anders.
D
DonantzoneLid
01-01-2024, 00:00
#2
nieneinao zei:
knolselderij zei:
je hebt gewoon pech gehad de meeste uitsmijters hadden het gewoon afgepakt en je waarschijnlijk niet naar binnen gelaten
Klik om te vergroten...

en rara wat de uitsmijters ermee gingen doen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Jammer genoeg nam de politie het mee.
Rara wat de politie daarmee ging doen :P

Back to the point. Ik heb nog niks van de politie gehad dus en dat gaat ook niet gebeuren. De politie zegt: "1 wikkeltje is gedoogd" Dat is 0.5 gram 1 gram?

En die disctoheke is niet zomaar een normale club. De beveiliging daar is net zo erg als op schiphol joh, je moet daar door metaaldetector poortjes lopen enzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."