Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCRACK

CRACK

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
brunostookerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fuck.. ik wil crack blijven roken en af en toe een snuif nemen. Het is wel minder als vroeger, ik bedoel; ik heb een jaar lang in een afkick kliniek gezeten (onder rechtelijke macht) maar het mocht eigenlijk niet baten! Ik denk nog steeds elke dag aan de dag dat ik eindelijk weer (ongemerkt) een base kan nemen. Of dat m'n maat me weer op komt halen om een pakje leeg te snuiven! IK heb een vrouw die zwanger van me wil worden..en toch kan ik niet de verandwoordelijkheid nemen om afstand te doen van de drugs!? ZO als ik al zei het is minder, maar ik wil geen vader zijn die aan de zooi zit..wat kan ik doen? of is er iemand die ook spijt heeft van zijn verslaving (vooral) nu die gene een gezin heeft??
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vind iig goed dat je de verantwoordelijkheid ziet tussen een kind nemen en het gebruik van drugs. Dat gaat gewoon niet samen :wink:

Wat je kan doen is dus helemaal clean raken of eeuwig doorblijven gaan met een verslaving die eigenlijk niet nodig is. En waarschijnlijk weet je dit diep in je zelf ook wel, alleen moet je het doen. DOEN DOEN DOEN. ACTIE.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
In ieder geval geen kind verwekken, want daar ben je duidelijk nog niet klaar voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."