Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSOS pluggen

SOS pluggen

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Niemand nog? Op bluelight waren er enthousiaste reacties te lezen... :wink:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie heeft hier ervaring mee? En hoe was dat?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pieter210 zei:
Niemand nog? Op bluelight waren er enthousiaste reacties te lezen... :wink:
Klik om te vergroten...

Inderdad zag het ook, maar heb er zelf geen behoefte/zin in dus kan je helaas niet helpen hiermee :rolleyes:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb het nu enkele keren gedaan, bevalt goed en spaart je neus :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een klein lijntje, ik gok 60-70mg. Dat is voor mij een normale nasale dosis.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vat het alsjeblieft niet verkeerd op, ik ben echt geinteresseerd; hoe is het om met een verdoofde ster rond te lopen? Lijkt me toch wel een vreemd (kwestie van wennen :wink:) bijverschijnsel van coke pluggen namelijk.
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#7
dupont zei:
Vat het alsjeblieft niet verkeerd op, ik ben echt geinteresseerd; hoe is het om met een verdoofde ster rond te lopen? Lijkt me toch wel een vreemd (kwestie van wennen :wink:) bijverschijnsel van coke pluggen namelijk.
Klik om te vergroten...
Ik merk er niets van...
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thanks, Pieter. Toch eens overwegen. Als ik het me goed herinner is de bioavailability hoger dan bij nasaal gebruik, kun je adviseren m.b.t. de dosering?
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zou dezelfde dosis als nasaal gebruiken, injectiespuit (zonder naald natuurlijk), sos erin (geen base!) en lauw water erin.

Enjoy the music :mrgreen:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Laat je effe via het forum weten hoe het beviel? Zou leuk zijn... :hearteyes:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
De voorbereidingen zijn getroffen - een spuit van 2ml bij de apotheek gehaald, zonder naald (anders kom ik misschien in de verleiding voor IV-gebruik...).
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#12
dupont zei:
De voorbereidingen zijn getroffen - een spuit van 2ml bij de apotheek gehaald, zonder naald (anders kom ik misschien in de verleiding voor IV-gebruik...).
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#13
dupont zei:
Een klein lijntje, ik gok 60-70mg. Dat is voor mij een normale nasale dosis.
Klik om te vergroten...
Ok, ik doe meestal zo'n 125mg - 150mg in één keer, maar laat het op en dag ook bij die ene keer.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
De test heeft plaatsgevonden :tongueout:

Effect: wat meer fysiek dan mentaal, vlakker verloop (geen rush), en langere duur dan via de orale route.

Op zich niet vervelend, wel wat omslachtig (vergeleken met een bullet).
De nasale route heeft toch mijn voorkeur, ik houd wel van de drip :)
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#15
dupont zei:
De test heeft plaatsgevonden :tongueout:

Effect: wat meer fysiek dan mentaal, vlakker verloop (geen rush), en langere duur dan via de orale route.

Op zich niet vervelend, wel wat omslachtig (vergeleken met een bullet).
De nasale route heeft toch mijn voorkeur, ik houd wel van de drip :)
Klik om te vergroten...
:)

Hoeveel mg?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."