#1
Hey
Ik haal al ruime tijd mijn sos bij dezelfde persoon maar dit keer kwam ik iets nieuw tegen. Nadat ik hem erop aansprak dat ik deze geur niet gewoon was (ik ruik er altijd aan en kan zo al vaak zeggen dit is goeie), zei hij, dit is een andere 'soort' laat me maar weten wat je er van vindt. Zo gezegd zo gedaan,
toen ik mijn zakje opendeed zag ik een spierwit hard blokje zitten (geen flakes dit keer dus). Kwam me wel vaker voor, niets vreemd aan de hand.
Vervolgens leg ik het blokje op tafel en crush het. Niet moeilijk te crushen maar vanaf ik het crush zie ik geen glinsters, gewoon een doffe witte kleur. Dit kwam me nog niet voor..
Ten slotte snuif ik de lijn binnen en proef ik bijna niets.. de sos komt ook niet door. Geen loopneus, gewoon droog opgesnoven. Ik ruik er nog eens een keertje aan nu het blokje geplet was, en ik ruik niets kerosine achtig, niets benzineachtig maar een kleine zachte zoete geur. Ik neem mijn thuistester erbij, leg een blokje op een glas, druppeltje tester erop en slaagt meteen, maar dan ook meteen blauw uit. Zo snel blauw kleurde mijn vorige sos nooit.. De thuistester is natuurlijk niet zo betrouwbaar als het lab maar gaf me toch altijd goede indicaties. Maar op dit wit blokje heb ik dus nog steeds geen vat.
Ik voel de 'coke' niet hevig opkomen, geen rush maar langzamerhand beginnen de effecten toch op te komen. Adrenaline is laag, energie is hoger maar niet overdreven, geen opgejaagd gevoel, eerder een fijn opgewekt gevoel. Na meerdere lijnen te hebben gesnoven, word ik nog steeds nieuw opgejaagd, noch stress maar zoals ik al zei hetzelfde 'fijn opgewekt' gevoel. Nu weet ik niet wat ik hier van moet denken. Het gebeurde vaak dat ik samples van deze kerel liet testen door een vriend van me in Nederland. De ene keer was het al eens 68, een andere keer 75, en af en toe zat hij zelfs aan de 79-81. Ik kan er dus vanuit gaan dat mijn dealer te vertrouwen is.
Herkent iemand dit verhaal ? Heeft iemand hetzelfde spul en kan iemand mij misschien vertellen wat dit precies is, is het een ander productieproces ? Ik krijg er geen vat op.
Is het toegelaten om enkele foto's te posten ?
Mvg
Ik haal al ruime tijd mijn sos bij dezelfde persoon maar dit keer kwam ik iets nieuw tegen. Nadat ik hem erop aansprak dat ik deze geur niet gewoon was (ik ruik er altijd aan en kan zo al vaak zeggen dit is goeie), zei hij, dit is een andere 'soort' laat me maar weten wat je er van vindt. Zo gezegd zo gedaan,
toen ik mijn zakje opendeed zag ik een spierwit hard blokje zitten (geen flakes dit keer dus). Kwam me wel vaker voor, niets vreemd aan de hand.
Vervolgens leg ik het blokje op tafel en crush het. Niet moeilijk te crushen maar vanaf ik het crush zie ik geen glinsters, gewoon een doffe witte kleur. Dit kwam me nog niet voor..
Ten slotte snuif ik de lijn binnen en proef ik bijna niets.. de sos komt ook niet door. Geen loopneus, gewoon droog opgesnoven. Ik ruik er nog eens een keertje aan nu het blokje geplet was, en ik ruik niets kerosine achtig, niets benzineachtig maar een kleine zachte zoete geur. Ik neem mijn thuistester erbij, leg een blokje op een glas, druppeltje tester erop en slaagt meteen, maar dan ook meteen blauw uit. Zo snel blauw kleurde mijn vorige sos nooit.. De thuistester is natuurlijk niet zo betrouwbaar als het lab maar gaf me toch altijd goede indicaties. Maar op dit wit blokje heb ik dus nog steeds geen vat.
Ik voel de 'coke' niet hevig opkomen, geen rush maar langzamerhand beginnen de effecten toch op te komen. Adrenaline is laag, energie is hoger maar niet overdreven, geen opgejaagd gevoel, eerder een fijn opgewekt gevoel. Na meerdere lijnen te hebben gesnoven, word ik nog steeds nieuw opgejaagd, noch stress maar zoals ik al zei hetzelfde 'fijn opgewekt' gevoel. Nu weet ik niet wat ik hier van moet denken. Het gebeurde vaak dat ik samples van deze kerel liet testen door een vriend van me in Nederland. De ene keer was het al eens 68, een andere keer 75, en af en toe zat hij zelfs aan de 79-81. Ik kan er dus vanuit gaan dat mijn dealer te vertrouwen is.
Herkent iemand dit verhaal ? Heeft iemand hetzelfde spul en kan iemand mij misschien vertellen wat dit precies is, is het een ander productieproces ? Ik krijg er geen vat op.
Is het toegelaten om enkele foto's te posten ?
Mvg