Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke- geur en uiterlijk, vreemde coke

Coke- geur en uiterlijk, vreemde coke

4 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
u
user911Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey

Ik haal al ruime tijd mijn sos bij dezelfde persoon maar dit keer kwam ik iets nieuw tegen. Nadat ik hem erop aansprak dat ik deze geur niet gewoon was (ik ruik er altijd aan en kan zo al vaak zeggen dit is goeie), zei hij, dit is een andere 'soort' laat me maar weten wat je er van vindt. Zo gezegd zo gedaan,
toen ik mijn zakje opendeed zag ik een spierwit hard blokje zitten (geen flakes dit keer dus). Kwam me wel vaker voor, niets vreemd aan de hand.

Vervolgens leg ik het blokje op tafel en crush het. Niet moeilijk te crushen maar vanaf ik het crush zie ik geen glinsters, gewoon een doffe witte kleur. Dit kwam me nog niet voor..

Ten slotte snuif ik de lijn binnen en proef ik bijna niets.. de sos komt ook niet door. Geen loopneus, gewoon droog opgesnoven. Ik ruik er nog eens een keertje aan nu het blokje geplet was, en ik ruik niets kerosine achtig, niets benzineachtig maar een kleine zachte zoete geur. Ik neem mijn thuistester erbij, leg een blokje op een glas, druppeltje tester erop en slaagt meteen, maar dan ook meteen blauw uit. Zo snel blauw kleurde mijn vorige sos nooit.. De thuistester is natuurlijk niet zo betrouwbaar als het lab maar gaf me toch altijd goede indicaties. Maar op dit wit blokje heb ik dus nog steeds geen vat.

Ik voel de 'coke' niet hevig opkomen, geen rush maar langzamerhand beginnen de effecten toch op te komen. Adrenaline is laag, energie is hoger maar niet overdreven, geen opgejaagd gevoel, eerder een fijn opgewekt gevoel. Na meerdere lijnen te hebben gesnoven, word ik nog steeds nieuw opgejaagd, noch stress maar zoals ik al zei hetzelfde 'fijn opgewekt' gevoel. Nu weet ik niet wat ik hier van moet denken. Het gebeurde vaak dat ik samples van deze kerel liet testen door een vriend van me in Nederland. De ene keer was het al eens 68, een andere keer 75, en af en toe zat hij zelfs aan de 79-81. Ik kan er dus vanuit gaan dat mijn dealer te vertrouwen is.

Herkent iemand dit verhaal ? Heeft iemand hetzelfde spul en kan iemand mij misschien vertellen wat dit precies is, is het een ander productieproces ? Ik krijg er geen vat op.
Is het toegelaten om enkele foto's te posten ?
Mvg
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niemand hier kan aan een stukje tekst afleiden wat voor poeder jij hebt. Lever het in bij de testservice en je weet het.

Lees ook even de forumregels, speculeren over de kwaliteit van jouw drug is niet toegestaan.
u
user911Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Met 100 % zekerheid zou het mij ook verwonderen dat iemand kon zeggen wat het is. Ik vroeg dan ook enkel raad omdat ik het hier niet fysiek kan aanbieden hé :)
bovendien vraag ik nergens naar kwaliteit noch het speculeren daarvan. Ik ben van België dus heb de pech geen testcentrum te hebben (toch geen degelijk) vandaar de thuistester die ik vermeld in mijn tekst.
Wat niet verboden was volgens de forumregels is de vraag of iemand dit herkent of ook al heeft meegemaakt.
Alvast bedankt !
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#4
user911 zei:
Ik ben van België dus heb de pech geen testcentrum te hebben (toch geen degelijk) vandaar de thuistester die ik vermeld in mijn tekst.
Klik om te vergroten...
Als je coke-thuistester blauw/zwart wordt dan is de kans redelijk aanwezig dat het cocaïne zou kunnen zijn. Echter, voor 100% zekerheid moet je bij een test-center zijn.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
user911 zei:
Heeft iemand hetzelfde spul en kan iemand mij misschien vertellen wat dit precies is, is het een ander productieproces ?
Klik om te vergroten...

Volgens mij is dit letterlijk speculeren over jouw kwaliteit... Het heeft gewoon geen zin, wat verwacht je voor antwoord?

Testen kan overigens wel in België, bij modus vivendi in Brussel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."