Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAngstige reactie na gebruik

Angstige reactie na gebruik

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
Jerry36Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik als jaren heel af en toe coke, meestal rond 1 keer in de maand. De laatste keer kreeg ik echterr een heftige paniekreactie, ik was bang dat ik out zou gaan. Dit duurde wel een paar uur voordat ik weer een beetje normaal werd. Dit was ook trouwens een zeer strssvolle periode gebeurd. Twee weken later probeerde ik weer wat te gebruiken en kreeg ik direct weer een zeer angstige reactie te verwerken.

Heeft iemand hier ook ervaring mee gehad? Zou dit ooit weer overr gaan? Het klinkt als een open deur, maar zou dit te maken hebben gehad met de zeer stressvolle periode waar ik ook zeer angstig was? Deze periode is nu over maar nog ervaar ik een heftige angstreactie...

Dank voor de reacties

Jerry
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja dat heeft te maken met die periode, en dat je er blijkbaar onbewust nog niet helemaal overheen bent, tenminste dat denk ik. Ik heb iets soortgelijks gehad. Dat ik elke keer kleine paniekaanvalletjes kreeg omdat ik bang voor iets was maar wist niet wat. Ze zijn nooit helemaal weg gegaan, maar wel veel minder en kan mezelf er makkelijk uitpraten zeg maar. Even 5 minuutjes gaan zitten en tegen mezelf zeggen dat ik achterlijk bezig ben en ik nergens bang voor hoef te zijn.

Ik spreek nu uit eigen ervaring en het kan allemaal natuurlijk ook heel anders zijn bij jou. Hoop dat je er toch wat aan hebt :wink:
J
Jerry36Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks man, kreeg jij ze ook net na gebruik? Gaat het nu beter met je?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kleine pauze zal denk ik een hoop fixen. :wink:
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vaak als de drugs begon te werken ja. Nu nauwelijks meer last van, alleen het schrikkerige houd ik nog af en toe, en soms dat ik een klein paniek aanvalletje heb. Maar dat is te verwaarlozen.

Misschien een idee om gewoon even te stoppen tot je alles weer op orde hebt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."