Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen ik de enige waarbij het stil moet zijn tijdens coke base

Ben ik de enige waarbij het stil moet zijn tijdens coke base

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey :wave:

Ik heb een vraagje en ben benieuwd naar jullie reacties :)

Als ik men coke base dan is dat meestal laat in de avond ten vroegste 22u. Dan de deur op slot, gsm uit en er zijn er maar 2 personen die bij me moge zitten omdat ze ook dit willen.

Ik word namelijk gek als ik zit te basen en er zitten daar een groepje mensen te praten met achtergrondgeluiden van (luide) muziek of tv en dan het heen en weer gellop, het binnen en buiten gaan, para worden bij elke keer dat er iemand aan de deur belt, etc....

Bij mij is het rustig, zeeeer rustig basen en genieten en de tv op geluidsniveau 2 en dus juist genoeg dat je iets of wat hoort (meestal bijna niks van geluid als er ondertittels zijn :tearsofjoy: ).

ik ken er dus die gewoon lekker coke kunnen basen terwijl het rondom hun redelijk druk is, lawaaierig,etc...

Hoe zit het bij jou? Als je based zoals mij rustig,gsm uit, etc... of kan je dat gewoon doen bv als er bij iemand thuis een feestje is met veel mensen, muziek en veel drukte?

Ik ben benieuwd.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Ben ik de enige waarbij het stil moet zijn tijdens coke

Is alweer tijd geleden voor me, maar ik hield ook van rust naast aangenaam gezelschap :) Ik kende toen nog een leuke dame. We begonnen ook in de avond en keken dan op youtube naar vooral oude muziek filmpjes. Ze ging dan na verloop erop neuriën en sexy dansen :grin:

Heb wel eens minder gezelschap gehad. Ik begrijp heel goed je afkeer van drukke, luide types of mensen die niet stil kunnen zitten.

Ik heb ooit overwogen om het ergens in de natuur te doen. Daar kom ik pas echt tot rust. Naar de wolken/sterren kijken en meegaan met de wind. Wel eens gedaan zelf of overwogen?
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Ben ik de enige waarbij het stil moet zijn tijdens coke

Kheb zowiezo volk rond mij nodig, voor lekker vaag te zijn en achtergrondmuziek, en toch ook vooral stil zijn, dus ge zijt niet de enige :wink:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."