#1
Wat jij omschrijft klinkt niet als slechte coke, maar om zeker te weten wat erin zit moet je t toch echt laten testen. Ik heb goede coke ( 70 tot 85% zonder rare versnijdingsmiddelen erdoor) gehad die chemisch rook, maar ook die bijna geen geur had, beetje zoetig rook, of juist heel sterk naar benzine. De geur en smaak zijn niet per se goede indicators voor de kwaliteit (tenzij je natuurlijk krijt of wasmiddel proeft ofzo)
Ook de structuur (vlokkerig, hard etc) kan verschillen. Ligt aan de manier waarop de coke gemaakt is, de soort cocabladeren dat is gebruikt etc. Hoe erg m'n neus en tanden verdoofd zijn na het snuiven verschilt bij mij ook wel per keer. Ligt er denk ik ook aan hoe hard je snuift. De ene keer komt het misschien toevallig net op een zenuw terecht.
Dus laat t gewoon eens een keertje testen.
En over die vriend/kennis van je waarbij je gekocht hebt. Ik koop uit principe geen coke meer van vrienden. Tenzij die vriend een gelegenheidsgebruiker is die voor zichzelf een grammetje haalt en voor mij gelijk wat meeneemt. Maar iig niet van verslaafde vrienden. Is uiteindelijk alleen maar frustrerend en kost je waarschijnlijk je vriendschap.
Veel plezier nog met je muffe coke
Ook de structuur (vlokkerig, hard etc) kan verschillen. Ligt aan de manier waarop de coke gemaakt is, de soort cocabladeren dat is gebruikt etc. Hoe erg m'n neus en tanden verdoofd zijn na het snuiven verschilt bij mij ook wel per keer. Ligt er denk ik ook aan hoe hard je snuift. De ene keer komt het misschien toevallig net op een zenuw terecht.
Dus laat t gewoon eens een keertje testen.
En over die vriend/kennis van je waarbij je gekocht hebt. Ik koop uit principe geen coke meer van vrienden. Tenzij die vriend een gelegenheidsgebruiker is die voor zichzelf een grammetje haalt en voor mij gelijk wat meeneemt. Maar iig niet van verslaafde vrienden. Is uiteindelijk alleen maar frustrerend en kost je waarschijnlijk je vriendschap.
Veel plezier nog met je muffe coke