#1
Hallo iedereen,
Om een lang verhaal kort te houden ik ben de witte ongeveer anderhalf jaar geleden beginnen gebruiken maar mijn gebruik werd vrij snel heel intensief na ongeveer een week al denk ik... Vanaf toen is er geen week gepasseerd waar ik niet minstens 2-3 gram heb gebruikt. Het heeft mij lang geduurd voor dat ik besefte dat ik een probleem had en zelfs na het zelf te beseffen wou ik pas na een heeeeeel lange tijd zelf stoppen dat lukte dan ook even denk een maand ofzo maar dat was denk na men 9 maanden sins men eerste rail.
Uiteindelijk ben ik sins een half jaar in de verkeerde milieus terecht gekomen niet omdat ik het wou maar om iemand die mij nauw bij het hart ligt deels te beschermen om met de dingen om te kunnen gaan die ik in die periode deed gebruikte ik het dagelijks anders kon ik de dingen die ik deed niet over men hart krijgen. Uiteindelijk had ik er genoeg van en waren ze ons toch aan het zoeken dus heb ik alles op tafel gelegd bij een deel van mijn familie en dacht dat het eindelijk over zou zijn en ik eindelijk zou kunnen beginnen met mijn gebruik te minderen maar het klinkt raar maar echt 24/7 zat dat spul in men hoofd en alles uit dat milieu en het schuldgevoel naar men familie toe dus begon ik meer en meer te gebruiken om er gewoon niet aan te denken en iet wat te kunnen functioneren dat is dan ook uitgekomen nu bijna 3/4 van men spaarrekening aan dat spul gegeven en dagelijk 3,5 tot 4 gram gebruikt voor toch wel bijna een maand aan een stuk.... Ik begon de gezondheidsproblemen te voelen en wil nu definitief stoppen en heb mijzelf verwijderd uit het ouderlijk huis en bij andere familie leden ondergebracht zodat niemand van jet "foute" milieu mij kan vinden en ik rustig kon beginnen afremmen.
(En dan nu sorry voor de lange tekst maar wil gewoon wat achtergrond info geven)
Ik bereide mij voor op de afkick verschijnsels. Ik dacht dat ik ze al had gehad maar denk dat de ervaren gebruikers hier ook wel zullen weten dat je een COMEDOWN hebt en dan heb je een AFKICK.
Ik begin al de symptomen te merken en voor degene die er nieuwsgierig achter zijn ja het is erg heel erg! Wou dus een post maken over andere mensen die dit al hebben meegemaakt of tips hebben alvast bedankt!
(Sorry voor de spelling/zinsbouw)
Om een lang verhaal kort te houden ik ben de witte ongeveer anderhalf jaar geleden beginnen gebruiken maar mijn gebruik werd vrij snel heel intensief na ongeveer een week al denk ik... Vanaf toen is er geen week gepasseerd waar ik niet minstens 2-3 gram heb gebruikt. Het heeft mij lang geduurd voor dat ik besefte dat ik een probleem had en zelfs na het zelf te beseffen wou ik pas na een heeeeeel lange tijd zelf stoppen dat lukte dan ook even denk een maand ofzo maar dat was denk na men 9 maanden sins men eerste rail.
Uiteindelijk ben ik sins een half jaar in de verkeerde milieus terecht gekomen niet omdat ik het wou maar om iemand die mij nauw bij het hart ligt deels te beschermen om met de dingen om te kunnen gaan die ik in die periode deed gebruikte ik het dagelijks anders kon ik de dingen die ik deed niet over men hart krijgen. Uiteindelijk had ik er genoeg van en waren ze ons toch aan het zoeken dus heb ik alles op tafel gelegd bij een deel van mijn familie en dacht dat het eindelijk over zou zijn en ik eindelijk zou kunnen beginnen met mijn gebruik te minderen maar het klinkt raar maar echt 24/7 zat dat spul in men hoofd en alles uit dat milieu en het schuldgevoel naar men familie toe dus begon ik meer en meer te gebruiken om er gewoon niet aan te denken en iet wat te kunnen functioneren dat is dan ook uitgekomen nu bijna 3/4 van men spaarrekening aan dat spul gegeven en dagelijk 3,5 tot 4 gram gebruikt voor toch wel bijna een maand aan een stuk.... Ik begon de gezondheidsproblemen te voelen en wil nu definitief stoppen en heb mijzelf verwijderd uit het ouderlijk huis en bij andere familie leden ondergebracht zodat niemand van jet "foute" milieu mij kan vinden en ik rustig kon beginnen afremmen.
(En dan nu sorry voor de lange tekst maar wil gewoon wat achtergrond info geven)
Ik bereide mij voor op de afkick verschijnsels. Ik dacht dat ik ze al had gehad maar denk dat de ervaren gebruikers hier ook wel zullen weten dat je een COMEDOWN hebt en dan heb je een AFKICK.
Ik begin al de symptomen te merken en voor degene die er nieuwsgierig achter zijn ja het is erg heel erg! Wou dus een post maken over andere mensen die dit al hebben meegemaakt of tips hebben alvast bedankt!
(Sorry voor de spelling/zinsbouw)