#1
Exceptional Insight zei:Hoe oud ben jij?
Betrekt ouders er wel veel bij voor een 26 jarige?
Exceptional Insight zei:Hoe oud ben jij?
Is het dan inmiddels niet jouw eigen verantwoordelijkheid?homie2582 zei:26 waarom?Exceptional Insight zei:Hoe oud ben jij?
Je kunt toch kiezen om hulp in te vragen? Als je het fijn vindt om dat bij je ouders te doen dan doe je dat. Je hoeft niet alles alleen te doen. Je moet wel eerlijk blijven over eventuele terugvallen om de hulp zo goed mogelijk te benutten.Exceptional Insight zei:Is het dan inmiddels niet jouw eigen verantwoordelijkheid?homie2582 zei:26 waarom?Exceptional Insight zei:Hoe oud ben jij?
Exceptional Insight zei:Hoe oud ben jij?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."