Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrugstest

drugstest

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Exceptional Insight zei:
Hoe oud ben jij?
Klik om te vergroten...

Betrekt ouders er wel veel bij voor een 26 jarige?
h
homie2582Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Doordat ik weekendgebruiker was, en dit beu was heb ik dit verteld aan mijn ouders. Ik ben dan verschillende keren getest geweest (bloedcontrole) en dit was altijd ok!

Nu ben ik 2 maand clean geweest maar door veel te veel alcoholgebruik heb ik vrijdagavond nog eens 3 lijntjes gedaan (voelde mij achteraf mega schuldig!). Maar ik moet van mijn ouders nu maandag een drugtest ondergaan (bloedcontrole bij de huisarts). Nu vroeg ik mij af of je dit gaat zien in mijn bloed? Zoja, wil ik gewoon vertellen tegen mijn ouders dat ik gisterenavond een slippertje heb gemaakt. Maar ik weet dat ze dan wel teleurgesteld gaan zijn in mij.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor zo ver ik weet, is Cocaïne tot 72 uur in je bloed terug te vinden. Dat is in jou geval tot maandag avond. Wel goed dat je er eerlijk over bent met je ouders!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe oud ben jij?
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als Je zo veel problemen ervaart met je drugsgebruik, ben je waarschijnlijk een klein beetje verslaafd. Als je dan na een paar maanden weer eens wat gebruikt, heb je een terugval. Een trugval is heel normaal en daar heeft bijna elke verslaafde mee te maken. Ik vind het meer knap dat je het bij drie lijntjes hebt kunnen houden. Wees dus niet zo hard voor je zelf. En je ouders die je op je 26e een drugstest laten doen... kom op zeg.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
homie2582 zei:
Exceptional Insight zei:
Hoe oud ben jij?
Klik om te vergroten...
26 waarom?
Klik om te vergroten...
Is het dan inmiddels niet jouw eigen verantwoordelijkheid?
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
homie2582 zei:
Exceptional Insight zei:
Hoe oud ben jij?
Klik om te vergroten...
26 waarom?
Klik om te vergroten...
Is het dan inmiddels niet jouw eigen verantwoordelijkheid?
Klik om te vergroten...
Je kunt toch kiezen om hulp in te vragen? Als je het fijn vindt om dat bij je ouders te doen dan doe je dat. Je hoeft niet alles alleen te doen. Je moet wel eerlijk blijven over eventuele terugvallen om de hulp zo goed mogelijk te benutten.
h
homie2582Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
Hoe oud ben jij?
Klik om te vergroten...

26 waarom?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."