#1
Heeft er iemand kennis van ollie ? Wat zijn de ervaringen hiermee ? Kan dit nog gesnoven worden ? Is de afkick minder zwaar omdat je geen rommel binnen krijgt ? Etc etc...
Ik denk dat hij "olie" bedoelt...
In ammonia uitgekookte coke vormt een soort olie. @Danny_vd32?
Wel jammer, kende het al niet maar vond ‘Ollie’ erg gezellig klinken als naam voor een drug.![]()
En jij vraagt je nog steeds af hoe het komt dat een 'gemiddelde' gebruiker geen duidelijk accuraat beeld heeft bij mdma en xtc? :')Dat vind ik ook! Zou ook goed in het rijtje passen: Mary, Molly, Gary... Ollie
EDIT: voor degenen die zich afvragen wat Gary is: https://thump.vice.com/en_uk/articl...he-feminisation-of-ecstasy-in-popular-culture
Basically een uit gebruik geraakte term voor XTC.
(Etymologie, feminisme én drugs in één artikel!)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."