#1
Dit is geen anti-cocaine topic waar wordt gewaarschuwd voor de eindeloze gevaren hiervan, die zijn er in principe meer dan genoeg, met name gemaakt door de fanboys zelf. Dit is een topic voor mensen die beseffen dat cocaine absoluut niet gebruikswaardig is, laat staan voor het belachelijke bedrag dat er doorgaans voor moet worden betaald.
Er is op dit forum nog altijd heel veel blij gedoe over cocaine voornamelijk voortkomend uit onwetendheid. In veel gevallen zijn dit personen die er vroeg of laat ook achter zullen komen en dat maakt het aanschouwen van hun grenzeloze naïviteit soms een wat ongemakkelijke ervaring.
Dit is een topic voor mensen die weten dat cocaine en haar gebruikers eigenlijk maar schraal zijn. Of gewoon lame. Een woord dat ik echt nooit gebruik maar dat in deze op een of andere manier toch het meest gepast lijkt.
Er zijn heel veel mensen die cocaine gebruiken, nog steeds lijken het er meer en meer. Dit topic is voor de personen die vol overtuiging blijven gaan voor geen en niet, of beter gezegd nooit. En tegelijkertijd exact beseffen waarom dat zo is.
Hadden deze een topic nodig? Nee, eigenlijk totaal niet. Maar dat is nou net weer die ironie die het wel waardig maakt.
Er is op dit forum nog altijd heel veel blij gedoe over cocaine voornamelijk voortkomend uit onwetendheid. In veel gevallen zijn dit personen die er vroeg of laat ook achter zullen komen en dat maakt het aanschouwen van hun grenzeloze naïviteit soms een wat ongemakkelijke ervaring.
Dit is een topic voor mensen die weten dat cocaine en haar gebruikers eigenlijk maar schraal zijn. Of gewoon lame. Een woord dat ik echt nooit gebruik maar dat in deze op een of andere manier toch het meest gepast lijkt.
Er zijn heel veel mensen die cocaine gebruiken, nog steeds lijken het er meer en meer. Dit topic is voor de personen die vol overtuiging blijven gaan voor geen en niet, of beter gezegd nooit. En tegelijkertijd exact beseffen waarom dat zo is.
Hadden deze een topic nodig? Nee, eigenlijk totaal niet. Maar dat is nou net weer die ironie die het wel waardig maakt.