#1
wat geeft je voorkeur, basen of chinezen? en waarom?
bij mij lekker basen, komt lekker hard
aan, bij chinezen voel ik te weinig net zoals bij snuiven.
lekkers vind ik nog bruin met wit tegelijk basen, voelt iets anders dan normaal
bij mij lekker basen, komt lekker hard
lekkers vind ik nog bruin met wit tegelijk basen, voelt iets anders dan normaal