Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe coke vloeibaar maken?

hoe coke vloeibaar maken?

6 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
r
reserveklokLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik wil is proberen coke te gebruiken uit een neusspray flesje.
hoe krijg ik de coke vloeibaar? zonder al te veel spullen te hoeven kopen.

heb al veel gelezen over speed, dan is het een beetje water koken. zout en speed erbij en dan ben je klaar. is dit met coke hetzelfde?

bvd
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuifcoke lost erg goed op in water, 1gr zou in 1ml op moeten lossen. Je zult moeten kijken hoeveel pufjes je uit een hoeveelheid vloeistof haalt met een neussprayflesje en daar je dosis op aanpassen. Een klein beetje zout erbij doen helpt voor de snuifbaarheid van de vloeistof. Houd rekening met de verzadiging van het waer-coke mengsel als je er zout aan toevoegt. Het beste met gedestilleerd water doen, trouwens.
r
reserveklokLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor je reactie.
Ik heb een 10ml flesje. en een pufje is 50 micro gram.
Ik ga het proberen met 1 gram. als het niet bevalt laat ik de vloeistof drogen op een bord zodat ik ik het daarna nog gewoon kan snuiven haha
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#4
reserveklok zei:
ik wil is proberen coke te gebruiken uit een neusspray flesje.
hoe krijg ik de coke vloeibaar? zonder al te veel spullen te hoeven kopen.

heb al veel gelezen over speed, dan is het een beetje water koken. zout en speed erbij en dan ben je klaar. is dit met coke hetzelfde?

bvd
Klik om te vergroten...


En heb je het geprobeerd ?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Babbanem
reserveklok was het laatst gezien op dit forum op 5 maart 2013, je reageert dan ook op een topic van bijna 7 jaar oud.
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
@Babbanem
reserveklok was het laatst gezien op dit forum op 5 maart 2013, je reageert dan ook op een topic van bijna 7 jaar oud.
Klik om te vergroten...


Ja proberen kan je het áltijd toch.?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
QwQ

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."