#1
Ik neem aan dat jij ook wat gebruikt en maakt toch geen fuck uit of je het rookt snuift als neusspray zo vloeibaar drinkt slikt of SPUIT gebruiken is gebruikenK'zou gewoon zeggen : SPUIT NIET !!!
Spuiten is wel HET laagste van het laagste vind ik !! Ik word er al gewoon ziek van als ik het lees !!!
Op zoiets moet je echt niet trots zijn!! Het is gewoon degoutant !!!!!!!!!!!!
![]()