Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen ik neem aan dat de meeste allemaal wel eens wat gebruiken ik zelf alles maar wat wordt er moeilijk over spuiten gedaan bij voor beeld speed /pep dat spuit ik nu maar of dat je nou spuit snuif slik/bommetje en vloeibaar drinkt of vloeibaar in een neusspray doet maakt toch niet uit hoe je het doet als je er maar lekker bij voel als ik pep snuif ga ik eerst over mijn nek bha en dan val ik gewoon in slaap terwijl als ik hem spuit doe ik veel op een dag het geeft gelijk een klap en ik ben zo veel rustig in mijn Hooft dus maak er niet zo.n probleem van het maakt niet uit hoe het naar binnen gaat gebruiken is gebruiken . En aan de vraag zorgen dat je niet naast de ader zit je moet het ding wat je naar beneden dauw als je in je arm zit een stukje om hoog trekken dan zuigt tie het bloed naar binnen in de naald en dan zit je in een ader fijne avond allemaal nog"
"x BaBs x zei: K'zou gewoon zeggen : SPUIT NIET !!! Spuiten is wel HET laagste van het laagste vind ik !! Ik word er al gewoon ziek van als ik het lees !!! Op zoiets moet je echt niet trots zijn!! Het is gewoon degoutant !!!!!!!!!!!! Klik om te vergroten... Ik neem aan dat jij ook wat gebruikt en maakt toch geen fuck uit of je het rookt snuift als neusspray zo vloeibaar drinkt slikt of SPUIT gebruiken is gebruiken"