#1
Lijnen van een halve gram en 4-5 gram per sessie is zeer ongezond. Een enorme belasting voor je hart en bloedvaten.
Mij lijkt het vrij onwaarschijnlijk dat een gebrek aan zelfbeheersing (op eender welk vlak) je redding kan zijn. En al zeker niet mbt drugsgebruik. Eerder je ondergang. Het is niet zonder reden dat je vrienden hun doseringen v. xtc en coke zoveel lager liggen dan de jouwe.Ik heb geen zelfbeheersing naar denk dat het mijn redding is. De kater is te zwaar in dit dagelijks te doen. Hein zo erg als nu een straks brak en keer en deprie
Ja echt eh. Onverantwoord gebruik vind ik dat.Ik zou eerder schrik hebben voor een hartaanval met zulke lijnen.
Ja precies. Mijn bloeddruk is normaal ook laag maar alles schiet omhoog met coke. Vind dat soms best wel beangstigend hoor. Mijn hartslag op coke is vaak ook 120. Hou daar echt niet vanJa echt eh. Onverantwoord gebruik vind ik dat.
Paar weken geleden heb ik m'n hartslag + bloeddruk gemeten tijdens een coke sessie van zo'n 300mg --> hartslag v. 82 + bloedruk v. 130/70 mmHg. Netjes zou je denken. Maar vd. week nam m'n huisarts m'n bloeddruk en daar was ie 100/60. Normale waarde voor mij. Dat zet je wel ff aan het denken.
Yep, zulke parameters lijken me een veel betere en effectievere wake-up call / rem op gebruik dan de manier die TS 'beoefent'.Ja precies. Mijn bloeddruk is normaal ook laag maar alles schiet omhoog met coke. Vind dat soms best wel beangstigend hoor. Mijn hartslag op coke is vaak ook 120. Hou daar echt niet van
Ow, over de 200 is heftig jah. Hangt ook wel samen met je leeftijd, maar toch.Ik schrok me ook dood als ik trainde met een hartslagmeter. Ging soms over de 200 met interval. Zo ver ga ik tegenwoordig niet meer maar m'n hartslag in rust is door drugsmisbruik zeker stukken hoger geworden.
Toen was ik nog jong en fit. Werd toen regelmatig gecontroleerd om te kijken welke intensiteit het beste bij je lichaam paste.Ow, over de 200 is heftig jah. Hangt ook wel samen met je leeftijd, maar toch.
Ik heb m'n hartslag tijdens m'n drugsmisbruik periodes nooit zo bijgehouden, maar sinds ik nu al een tijd veel minder (vaak) gebruik ligt m'n hartslag in rust rond de 65. Ik sport regelmatig + m'n lichaam is ook wel gewend aan een baseline v. stimulanten door m'n dagelijkse dosis Wellbutrin en soms er dexamfetamine bovenop. Dat zijn natuurlijk bescheiden dosissen op doktersvoorschrift, maar zonder deze baseline zou m'n lichaam ook met een hogere hartslag in rust reageren denk ik.
Bij mij ook! Ik heb op speed een keer boven de 200 gezeten. Toen kreeg ik daar nog een paniekaanval bovenop, meest verschrikkelijke gevoel ooit. Hoop dat nooit meer te krijgen. BahIk schrok me ook dood als ik trainde met een hartslagmeter. Ging soms over de 200 met interval. Zo ver ga ik tegenwoordig niet meer maar m'n hartslag in rust is door drugsmisbruik zeker stukken hoger geworden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."