Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDag mensen, ik gebruik 2a3keer per jaar coke....gelukkig niet verslaafd en wel om de volgende reden denk ik. Als ik jet doe

Dag mensen, ik gebruik 2a3keer per jaar coke....gelukkig niet verslaafd en wel om de volgende reden denk ik. Als ik jet doe

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijnen van een halve gram en 4-5 gram per sessie is zeer ongezond. Een enorme belasting voor je hart en bloedvaten.
G
Gready

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Of heb ik het altijd verkeerd gedaan? Of mijn geluk?? Doordat ik zo verrot ben en me zo klote voel ben ik genezen voor minstens een half jaar!!! Zo herhaald zich dat!
G
GreadyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dag mensen, ik gebruik 2a3keer per jaar coke....gelukkig niet verslaafd en wel om de volgende reden denk ik. Als ik het doe doe ik het extreem dat ik als het op is me klote voel, alles verstopt zit, niet kan slapen en de volgende dag vanaf de ochten dan echt kut en leeg voel.
Ik lees hier de lengte van de lijntjes en dat de hoeveelheid geen verschil maakt op het effect en alleen langer duurd.
Klopt dit? Andere mensen nemen altijd een klein streepje... ik neem een halve gram 3 dikke lijnen soms een halve in 2. Het gevoel direct als ik het insnuif met een rietje(diep in mijn neus) vind ik lekker.het gevoel noem ik spacentrum en vind ik lekker. Het effect is maar even en krijg ik flashes of dippen en neem dan weer dikke lijnen. Altijd ben ik dan echt eraan en voelt lekker. De meeste gebruiken de coke voor een ander gevoel en andere doseringen. De vraag is eigenlijk de kik die je krijgt heeft toch zeker wel met de hoeveelheid te maken die je binnen krijgt??
G
GreadyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn eerste harddrugs was xtc dat was met vrienden zie het vaker hadden gedaan, ik ben ook wel echt een lompe boer en nam dan direct een hele zonder in de gevolgen te verdiepen... de andere zeiden tegen elkaar, hii begint te werken.... ik voelde helemaal niks en dacht bullshit en nam er nog 1... we liepen over straat naam mijn huis, was de eerste van mijn vrienden die op kamers woonde. Ineens knalde het effect bij mij erin, en deed voor mijn gevoel de moonwalk vooruit... echt een super gevoel en nu nog de fijnste drugs... echter ben ik dat zo van naar de klote, kan soms een dag of 4 duren. Dat wil ik niet meer. Coke probeerde ik later een was lekker maar voelde en klein beetje het gevoel van xtc. Alleen dat gevoel is veel korter... nu als ik coke neem neem ik het op de manier die ik als eerst beschreef, die piek voelen met het gevolgd dat ik verstopte neus heb, trekje krijg met kaken, echt pijn in mijn keel, neusholte, en hoofdpijn en natuurlijk pas de volgende dag kunnen slapen...

Hoe werkt de coke het best? Niet enorme lijnen? Ik denk echt hoe dikker hoor meer je voelt.
Ik ben het iig niet zoals veel mensen een puntje of klein nakkie voor het waar extra energie.
Wil als ik het doe het liefst 4of5 gram hebben zodat genoeg heb.. Ben het liefst met wat mensen om te praten dan, dat doe ik dan veel dieper. En deel ook gewoon uit en niet gierig want ze mogen van mij ook wat dikke lijnen. Maar nemen dan een klein beetje?,
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gready zei:
Ik heb geen zelfbeheersing naar denk dat het mijn redding is. De kater is te zwaar in dit dagelijks te doen. Hein zo erg als nu een straks brak en keer en deprie
Klik om te vergroten...
Mij lijkt het vrij onwaarschijnlijk dat een gebrek aan zelfbeheersing (op eender welk vlak) je redding kan zijn. En al zeker niet mbt drugsgebruik. Eerder je ondergang. Het is niet zonder reden dat je vrienden hun doseringen v. xtc en coke zoveel lager liggen dan de jouwe.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou eerder schrik hebben voor een hartaanval met zulke lijnen.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Ik zou eerder schrik hebben voor een hartaanval met zulke lijnen.
Klik om te vergroten...
Ja echt eh. Onverantwoord gebruik vind ik dat.

Paar weken geleden heb ik m'n hartslag + bloeddruk gemeten tijdens een coke sessie van zo'n 300mg --> hartslag v. 82 + bloedruk v. 130/70 mmHg. Netjes zou je denken. Maar vd. week nam m'n huisarts m'n bloeddruk en daar was ie 100/60. Normale waarde voor mij. Dat zet je wel ff aan het denken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
AcidWarrior zei:
Ja echt eh. Onverantwoord gebruik vind ik dat.

Paar weken geleden heb ik m'n hartslag + bloeddruk gemeten tijdens een coke sessie van zo'n 300mg --> hartslag v. 82 + bloedruk v. 130/70 mmHg. Netjes zou je denken. Maar vd. week nam m'n huisarts m'n bloeddruk en daar was ie 100/60. Normale waarde voor mij. Dat zet je wel ff aan het denken.
Klik om te vergroten...
Ja precies. Mijn bloeddruk is normaal ook laag maar alles schiet omhoog met coke. Vind dat soms best wel beangstigend hoor. Mijn hartslag op coke is vaak ook 120. Hou daar echt niet van
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Ja precies. Mijn bloeddruk is normaal ook laag maar alles schiet omhoog met coke. Vind dat soms best wel beangstigend hoor. Mijn hartslag op coke is vaak ook 120. Hou daar echt niet van
Klik om te vergroten...
Yep, zulke parameters lijken me een veel betere en effectievere wake-up call / rem op gebruik dan de manier die TS 'beoefent'. :wink:
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Ik schrok me ook dood als ik trainde met een hartslagmeter. Ging soms over de 200 met interval. Zo ver ga ik tegenwoordig niet meer maar m'n hartslag in rust is door drugsmisbruik zeker stukken hoger geworden.
Klik om te vergroten...
Ow, over de 200 is heftig jah. Hangt ook wel samen met je leeftijd, maar toch.
Ik heb m'n hartslag tijdens m'n drugsmisbruik periodes nooit zo bijgehouden, maar sinds ik nu al een tijd veel minder (vaak) gebruik ligt m'n hartslag in rust rond de 65. Ik sport regelmatig + m'n lichaam is ook wel gewend aan een baseline v. stimulanten door m'n dagelijkse dosis Wellbutrin en soms er dexamfetamine bovenop. Dat zijn natuurlijk bescheiden dosissen op doktersvoorschrift, maar zonder deze baseline zou m'n lichaam ook met een hogere hartslag in rust reageren denk ik.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toen
AcidWarrior zei:
Ow, over de 200 is heftig jah. Hangt ook wel samen met je leeftijd, maar toch.
Ik heb m'n hartslag tijdens m'n drugsmisbruik periodes nooit zo bijgehouden, maar sinds ik nu al een tijd veel minder (vaak) gebruik ligt m'n hartslag in rust rond de 65. Ik sport regelmatig + m'n lichaam is ook wel gewend aan een baseline v. stimulanten door m'n dagelijkse dosis Wellbutrin en soms er dexamfetamine bovenop. Dat zijn natuurlijk bescheiden dosissen op doktersvoorschrift, maar zonder deze baseline zou m'n lichaam ook met een hogere hartslag in rust reageren denk ik.
Klik om te vergroten...
Toen was ik nog jong en fit. Werd toen regelmatig gecontroleerd om te kijken welke intensiteit het beste bij je lichaam paste.

Zeker zon 10 jaar terug, toen het leven nog onschuldig was en alleen over sport ging.

Heb laatst m'n hartslag en bloeddruk laten meten en schrok er wel van. Stuk hoger dan vroeger..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Ik schrok me ook dood als ik trainde met een hartslagmeter. Ging soms over de 200 met interval. Zo ver ga ik tegenwoordig niet meer maar m'n hartslag in rust is door drugsmisbruik zeker stukken hoger geworden.
Klik om te vergroten...
Bij mij ook! Ik heb op speed een keer boven de 200 gezeten. Toen kreeg ik daar nog een paniekaanval bovenop, meest verschrikkelijke gevoel ooit. Hoop dat nooit meer te krijgen. Bah
G
GreadyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb geen zelfbeheersing naar denk dat het mijn redding is. De kater is te zwaar in dit dagelijks te doen. Hein zo erg als nu een straks brak en keer en deprie
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik schrok me ook dood als ik trainde met een hartslagmeter. Ging soms over de 200 met interval. Zo ver ga ik tegenwoordig niet meer maar m'n hartslag in rust is door drugsmisbruik zeker stukken hoger geworden.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."