Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb geen zelfbeheersing naar denk dat het mijn redding is. De kater is te zwaar in dit dagelijks te doen. Hein zo erg als nu een straks brak en keer en deprie"
"Of heb ik het altijd verkeerd gedaan? Of mijn geluk?? Doordat ik zo verrot ben en me zo klote voel ben ik genezen voor minstens een half jaar!!! Zo herhaald zich dat!"
"Dag mensen, ik gebruik 2a3keer per jaar coke....gelukkig niet verslaafd en wel om de volgende reden denk ik. Als ik het doe doe ik het extreem dat ik als het op is me klote voel, alles verstopt zit, niet kan slapen en de volgende dag vanaf de ochten dan echt kut en leeg voel. Ik lees hier de lengte van de lijntjes en dat de hoeveelheid geen verschil maakt op het effect en alleen langer duurd. Klopt dit? Andere mensen nemen altijd een klein streepje... ik neem een halve gram 3 dikke lijnen soms een halve in 2. Het gevoel direct als ik het insnuif met een rietje(diep in mijn neus) vind ik lekker.het gevoel noem ik spacentrum en vind ik lekker. Het effect is maar even en krijg ik flashes of dippen en neem dan weer dikke lijnen. Altijd ben ik dan echt eraan en voelt lekker. De meeste gebruiken de coke voor een ander gevoel en andere doseringen. De vraag is eigenlijk de kik die je krijgt heeft toch zeker wel met de hoeveelheid te maken die je binnen krijgt??"
"Mijn eerste harddrugs was xtc dat was met vrienden zie het vaker hadden gedaan, ik ben ook wel echt een lompe boer en nam dan direct een hele zonder in de gevolgen te verdiepen... de andere zeiden tegen elkaar, hii begint te werken.... ik voelde helemaal niks en dacht bullshit en nam er nog 1... we liepen over straat naam mijn huis, was de eerste van mijn vrienden die op kamers woonde. Ineens knalde het effect bij mij erin, en deed voor mijn gevoel de moonwalk vooruit... echt een super gevoel en nu nog de fijnste drugs... echter ben ik dat zo van naar de klote, kan soms een dag of 4 duren. Dat wil ik niet meer. Coke probeerde ik later een was lekker maar voelde en klein beetje het gevoel van xtc. Alleen dat gevoel is veel korter... nu als ik coke neem neem ik het op de manier die ik als eerst beschreef, die piek voelen met het gevolgd dat ik verstopte neus heb, trekje krijg met kaken, echt pijn in mijn keel, neusholte, en hoofdpijn en natuurlijk pas de volgende dag kunnen slapen... Hoe werkt de coke het best? Niet enorme lijnen? Ik denk echt hoe dikker hoor meer je voelt. Ik ben het iig niet zoals veel mensen een puntje of klein nakkie voor het waar extra energie. Wil als ik het doe het liefst 4of5 gram hebben zodat genoeg heb.. Ben het liefst met wat mensen om te praten dan, dat doe ik dan veel dieper. En deel ook gewoon uit en niet gierig want ze mogen van mij ook wat dikke lijnen. Maar nemen dan een klein beetje?,"