Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAantal trekken en duratie?

Aantal trekken en duratie?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vraag me altijd af waarom mensen het risico nemen om te basen.. is toch 10x verslavender??
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon uit nieuwsgierigheid: hoeveel trekken halen jullie gemiddeld uit 1 gram basecoke en hoe lang doen jullie daarmee?

Ik haal uit 1 gram iets van een 20 trekken en ik doe daar zo'n 2 tot 3 uur mee.

Ik doe best wel grote brokken op mijn pijp als ik een trek doe.

Dit is een bijdrage vanuit bewerking; ik heb net een volle gram base op en heb daar 4 uur over gedaan. De gram was zonder zakje exact 1.0 en na het cleanen 0.83, wat ik persoonlijk erg goed vind gezien dat die base heel goed smaakte en sterke flashkes gaf, ik heb die sos 1 keer laten testen en die kwam op 76%.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
WAZA zei:
Ik vraag me altijd af waarom mensen het risico nemen om te basen.. is toch 10x verslavender??
Klik om te vergroten...
De high is een stuk krachtiger maar inderdaad is spelen met je ziel duurt niet lang voordat je alleen nog maar kunt denken aan het zuigen aan die pijp
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopemonster zei:
De high is een stuk krachtiger maar inderdaad is spelen met je ziel duurt niet lang voordat je alleen nog maar kunt denken aan het zuigen aan die pijp
Klik om te vergroten...
Hmm, vind coke al zo achterlijk korte rush, dan heb ik het over de absolute piek

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."