Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoorhoofdsholteontsteking

Voorhoofdsholteontsteking

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen maand aardig wat coke naar binnen gesnoven voor mijn doen en na afgelopen weekend was m'n neus daar blijkbaar een beetje klaar mee😫
Ben na cokegebruik wel gewend om bloed eruit te snuiten en bloedneuzen te hebben. Maar nu heb ik een dikke voorhoofdsholteontsteking.
Zwaar beroerd dus en heb echt flink last😓

Ik heb gisteren de Kruidvat leeggekocht aan neusspray, stoomcapsules en pijnstillers💊
Dat helpt wel iets gelukkig. Moet de huisarts pas weer terugbellen als het langer dan 2 weken duurt of als ik ook koorts krijg🤒 (niet pas na 5 dagen koorts zoals in plaatje staat, aangezien ik ook diabetes heb en koorts dan extra gevaarlijk is)

Ik zal vast niet de enige zijn hier op het forum die hier last van heeft (gehad), dus iemand nog een andere tip naast die 3 dingen? En dan bedoel ik niet "minder coke snuiven" want zo ver was ik zelf natuurlijk ook al 🙈😅

FB_IMG_1633343727701.jpg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Perenijsje zei:
Afgelopen maand aardig wat coke naar binnen gesnoven voor mijn doen en na afgelopen weekend was m'n neus daar blijkbaar een beetje klaar mee😫
Ben na cokegebruik wel gewend om bloed eruit te snuiten en bloedneuzen te hebben. Maar nu heb ik een dikke voorhoofdsholteontsteking.
Zwaar beroerd dus en heb echt flink last😓

Ik heb gisteren de Kruidvat leeggekocht aan neusspray, stoomcapsules en pijnstillers💊
Dat helpt wel iets gelukkig. Moet de huisarts pas weer terugbellen als het langer dan 2 weken duurt of als ik ook koorts krijg🤒 (niet pas na 5 dagen koorts zoals in plaatje staat, aangezien ik ook diabetes heb en koorts dan extra gevaarlijk is)

Ik zal vast niet de enige zijn hier op het forum die hier last van heeft (gehad), dus iemand nog een andere tip naast die 3 dingen? En dan bedoel ik niet "minder coke snuiven" want zo ver was ik zelf natuurlijk ook al 🙈😅

Bekijk bijlage 30336
Klik om te vergroten...
Ik had dit rond maart dit jaar.
Kreeg toen gelijk antibioticakuur.
Maar gebruik ook geen drugs meer dus mischien dat ik daarom kuur kreeg?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Syl zei:
Ik had dit rond maart dit jaar.
Kreeg toen gelijk antibioticakuur.
Maar gebruik ook geen drugs meer dus mischien dat ik daarom kuur kreeg?
Klik om te vergroten...

Geen idee, huisarts heeft het daar verder niet over gehad. Anders morgen toch maar ff bellen of ik dat niet gewoon kan krijgen idd.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stomen, neusspray, antibiotica.

Heb ook een keer een voorhoofdsholteontsteking gehad van een snuifbuisje delen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."