Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke- zacht of scherp op de neus

Coke- zacht of scherp op de neus

9 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat coke besteld op darkweb, prima kwaliteit lijkt het.

Het heeft onderling wel een wat verschillende werking, ik vroeg mij af welke het meest puur is (ga het nog wel testen met tester)

Sample1: zacht op neus, kristallen zichtbaar, flakes, zacht bij versnijden (bijna olieachtig) en schiet niet weg als je het snijdt. Verdooft neus pas na 3x snuiven, weinig fysieke effecten. Word er wel zeer spraakzaam en zelfverzekerd van, maar nauwelijks een high. Slaap er prima op. Uit Colombia. Volgens verkoper 90%

Sample2: scherper op neus (deed me denken aan lijmgeur) maar werking lijkt toch puur. Meer fysieke werking- neus verdooft meer, stijgt direct naar hoofd, meer high gevoel. Minder kristalachtig op blote oog, maar wel flakes. Bolivia. Volgens verkoper 89%. De verdoving op neus kan versnijding met lidococaine zijn, maar de high vind ik wel een opvallend verschil.

Wat denken jullie? Kan het zijn dat coke uit verschillende landen anders werkt? Is het één minder puur? Of zijn er andere redenen waarom het één anders werkt dan het andere?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik geloof dat ze hier maandag pas open zijn, maar ga er zeker heen. Dacht misschien zijn er mensen met gelijksoortige ervaringen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom ga je niet gewoon even naar het testcentrum?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat ik begrepen heb is dat er inderdaad verschillende soorten coke zijn en wel te weten Colombiaanse, Peruviaanse en Boliviaanse, die inderdaad subtiele verschillen hebben betreffende de werking.

Dat gezegd hebbende weet ik er nogal weinig vanaf omdat coke niet echt mijn interesse heeft.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoals @acht.zes zegt hebben de verschillende soorten coke een ander effect.
Colombia geeft idd de minste mentale high, Peru geeft enorme euforie en die échte high, Bolivia zit er eerder tussen.
HCI coke (diegene die jij dus hebt, om te snuiven) is neutraal max. 89,3%, dus die verkoper heeft verkeerd afgerond met z'n 90% :wink:.

Ik ben best benieuwd naar jouw testresultaten!
Er is hier een speciaal topic om deze te posten: https://drugsforum.nl/threads/hoe-z...en-jouw-coke-aankopen-volgens-het-labo.62132/
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#6
@acht.zes @AphexTwin
Thanx! Ik ga die Peru Coke uitchecken. Vond die Colombia coke niet slecht, maar misschien een beetje saai. Is wel goed als je aan het werk bent omdat je er heel helder van wordt. Van die Bolivia raak je toch wel aardig van de kaart :wink: Heel verdovend.
Verder van beide geen vervelende bijverschijnselen; geen koppijn, niks.

Ik zal testresultaten later doorgeven. Cheers
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rayyar zei:
@acht.zes @AphexTwin
Thanx! Ik ga die Peru Coke uitchecken. Vond die Colombia coke niet slecht, maar misschien een beetje saai. Is wel goed als je aan het werk bent omdat je er heel helder van wordt. Van die Bolivia raak je toch wel aardig van de kaart :wink: Heel verdovend.
Verder van beide geen vervelende bijverschijnselen; geen koppijn, niks.

Ik zal testresultaten later doorgeven. Cheers
Klik om te vergroten...
Enjoy! :)
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rayyar zei:
Wat denken jullie? Kan het zijn dat coke uit verschillende landen anders werkt? Is het één minder puur? Of zijn er andere redenen waarom het één anders werkt dan het andere?
Klik om te vergroten...

Van wat ik erover gelezen heb op Amerikaanse fora, hangen verschillende werkingen (slechte coke) vooral af van hoe (het lab) het gemaakt is en waarmee het is versneden. Waar het vandaan komt weet je nooit zeker tenzij je het zelf direct van de kok hebt gekocht of je bent een connaisseur. Zelfs al weet je zeker dat het uit bijv. Peru komt, dan nog kan het van origine ergens anders vandaan komen.

Ik las ook iets over (wel gedateerd) dat door het (Amerikaanse) anti-drugs beleid bepaalde productie stoffen schaars zijn geworden en dat er daardoor andere processen gebruikt worden die een mindere kwaliteit opleveren. Ook wordt er minder moeite gedaan productieresten eruit te halen. Het gewicht is belangrijker geworden. Dat hoeft niet overal en nog steeds zo te zijn, maar geeft wel te denken.

Wil je er meer over te weten komen, dan zag ik dat er 2 boeken worden aangeraden; “The Pleasures of Cocaine" en "The Cocaine Handbook".
F
Fem420Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rayyar zei:
Wat coke besteld op darkweb, prima kwaliteit lijkt het.

Het heeft onderling wel een wat verschillende werking, ik vroeg mij af welke het meest puur is (ga het nog wel testen met tester)

Sample1: zacht op neus, kristallen zichtbaar, flakes, zacht bij versnijden (bijna olieachtig) en schiet niet weg als je het snijdt. Verdooft neus pas na 3x snuiven, weinig fysieke effecten. Word er wel zeer spraakzaam en zelfverzekerd van, maar nauwelijks een high. Slaap er prima op. Uit Colombia. Volgens verkoper 90%

Sample2: scherper op neus (deed me denken aan lijmgeur) maar werking lijkt toch puur. Meer fysieke werking- neus verdooft meer, stijgt direct naar hoofd, meer high gevoel. Minder kristalachtig op blote oog, maar wel flakes. Bolivia. Volgens verkoper 89%. De verdoving op neus kan versnijding met lidococaine zijn, maar de high vind ik wel een opvallend verschil.

Wat denken jullie? Kan het zijn dat coke uit verschillende landen anders werkt? Is het één minder puur? Of zijn er andere redenen waarom het één anders werkt dan het andere?
Klik om te vergroten...
Mij lijkt de 1e beter ook voor je neus maar 2e ga je wel lekkerder op denk maae ik zou voor 1e.gaan man
Y
YoyoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Late reactie maar niet on nuttig. Er is mij verteld dat coke uit Colombia gewassen wordt met aceton. Hierdoor vaak scherper in de neus afhankelijk van de hoeveelheid residu van de aceton. Uit Peru word gewassen doorgaans met soja lectine. Hierdoor veel zachter. Geurt hierdoor ook minder sterk tot zoet zelfs en krijg je veel minder last van je neus van volgende dag. Dus wanneer je gij goede Peruaanse kunt krijgen altijd daarvoor gaan 😉

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."